Wpis z mikrobloga

#mechanikasamochodowa #samochody

Planuję się jutro zabrać za wymianę wydechu, mam cały komplet od katalizatora do końca, z nowymi śrubami, wieszakami itd itp. Śruby za katem pewnie będę musiał przeciąć bo w 18 latku raczej się nie odkręcą.

Czy w kwestii wydechu jest jakaś podstawowa wiedza/zasady które trzeba wiedzieć/przestrzegać itp? Oczywiście nie mam dwóch lewych rąk, robiłem dużo w starych gruzach ale wydechu akurat nigdy nie ruszałem oprócz drutowania dziur na szybko ( ͡° ͜ʖ ͡°) Łączenia muszę składać na jakąś pastę? Czy wystarczą uszczelki z zestawu?
Pobierz
źródło: comment_16730207610KcWeJQRBHY7RDRymrapML.jpg
  • 11
@Loginconajmniej4znaki: uszczelki wystarczą jeśli to nie jest jakiś zestaw z papieru ryżowego :) śruby przy kacie będą musiały być pewnie na przelot, więc przyda się dobre wiertło i podkładki oraz nakrętki do śrub (tych ze sprężynami). Zacisk ten w kształcie litery U ustaw bokiem tak, żeby śruby nie dostały przy jakiejś obcierce o próg zwalniający. Przyda się też jakiś tłuszcz do łatwego założenia nowych gum wieszaków. Wieszaki też mogą się urwać,
@Loginconajmniej4znaki: potrzebujesz pasty czy tam cementu na łączenie, za kilka minut dopiero zakrecasz cybant, później na odpalonym silniku zostaw na kilka minut żeby cię zagrzał i cement złapał. Ktokolwiek piszę inaczej ten nigdy nie robił nic z wydechem.