Aktywne Wpisy
mirko_anonim +436
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Równo rok temu zmarł mój mąż i zarazem najlepszy przyjaciel. Ciągle muszę udawać, że jest lepiej, że chce żyć, a prawda jest taka, że codziennie marzę by umrzeć. Żebyśmy znów mogliby być razem.
Odszedł jako bohater , walcząc ze zbyt silnym przeciwnikiem- białaczką.
życie to #!$%@? niesprawiedliwy.
Musiałam się komuś tylko wygadac.
#zaloba
────────────────
Równo rok temu zmarł mój mąż i zarazem najlepszy przyjaciel. Ciągle muszę udawać, że jest lepiej, że chce żyć, a prawda jest taka, że codziennie marzę by umrzeć. Żebyśmy znów mogliby być razem.
Odszedł jako bohater , walcząc ze zbyt silnym przeciwnikiem- białaczką.
życie to #!$%@? niesprawiedliwy.
Musiałam się komuś tylko wygadac.
#zaloba
────────────────
kowalik +426
Pracuję w magazynie. Jeżdzą tam wózki, wożone są palety. Że względów BHP, wszyscy musimy mieć "bezpieczne" buty. I teraz taka rozkminka. Dlaczego wchodząc do #biedronka nie są mi wręczane takie buty na wejściu, skoro wszędzie są palety i ciągle ciągane są wózki z tymi paletami? Pracownicy mają takie obuwie. A co, jeśli najedzie mi ktoś na stopę?
#heheszki #pytanie
#heheszki #pytanie
Potrzebuję porady odnośnie przepisów ruchu drogowego. Miałem dziś zdarzenie drogowe, w którym włączając się z kończącego się pasa, dojechałem do jego końca i poczekałem na zmianę świateł. Jak zapaliło się zielone, to ruszyłem i widząc lukę za pierwszym samochodem zacząłem zmieniać pas. Będąc już ponad połową samochodu na docelowym pasie, nagle usłyszałem otarcie z tyłu. Pojawia się kwestia czyja jest wina. Z mojej strony, znając lub nie ( ͡° ͜ʖ ͡°) przepisy jazdy na suwak, ja miałem prawo włączać się do ruchu - byłem pierwszym samochodem i dojechałem do końca pasa. Prędkość samochodów była znikoma, bo dopiero co zmieniły się światła, a odległość między samochodami była wystarczająca. Ze strony policji wina była po mojej stronie, co argumentowała tym, że te przepisy o jeździe na suwak dużo namieszały ( ͡° ͜ʖ ͡°). Tu pojawia się jeszcze jedna kwestia. Przepisy też mówią, że jeżeli widzi się, że nadjeżdża samochód, to powinniśmy mu ustąpić pierwszeństwa. No ale po co wtedy przepis o obowiązku ustąpienia pierwszeństwa wyłączającemu się? Jakieś to jest takie nie bardzo. Finalnie wina moja, ale skończyło się na pouczeniu (w innym wypadku 1020zl/8 pkt karnych), ponieważ szkoda była minimalna i nieadekwatna (wg policjanta). Czy to była faktycznie moja wina czy zostałem zrobiony w #!$%@?? #prawo #przepisy #ruchdrogowy #jazdanasuwak
---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #63b6dc063aff44a0fb1ab9db
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: jonik
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
Jak żyje nigdy nie widziałem rozbiegówki która kończy się nagle tuż przed wspólnymi światłami dla całej drogi. Przynajmniej w normalnej organizacji ruchu.
Obstwwiam że chodzi po prostu o drogę podporządkowaną - a wtedy nie ma żadnych dylematów.
@kilobajt: @AnonimoweMirkoWyznania: @vertical: który to przepis przestaje obowiązywać, jeśli sa spełnione warunki jazdy na suwak.
Jeśli to rzeczywiście kończący się pas, to op miał pełne prawo jechać pierwszy
@thorgoth: to w sumie bez znaczenia! rozbiegówka to też wjazd z drogi podporządkowanej!
BTW
nagminnie widzę sytuację jak misiu wjeżdża swoim kałdi (wstawić dowolną markę premium) na strzałce w praw i wtedy już mu się wydaje, że ma pierwszeństwo bo przecież na jego rozbiegówce są strzałki, więc jest suwak...
@siona: taak, a drugim świętym graalem polskiego januszerstwa na drodze jest dwupasmowe rondo i zjeżdżanie z wewnętrznego pasa tego ronda bez patrzenia na to co się dzieje na zewnętrznym
tego typu ronda powinny być wykonywane tylko w formie rond turbinowych
@siona Niestety ale nie jest to prawda. Ponizej grafika nie mojego autorstwa ale powiedzmy że się z nią zgadzam, ja jedynie obszar skrzyzowania (złączenia) bym zmniejszył, ale to nic nie zmienia. Jazda tzw pasem rozbiegowym (czyli po zielonym polu niżej) to jazda drogą z pierwszeństwem za skrzyżowaniem (złączeniem). Na końcu tego zielonego pola jak najbardziej mogą wystąpić warunki do
znak wskazany przeze mnie strzałką będzie umieszczony dopiero przed następnym skrzyżowaniem.
w interpretacji jaką usiłujesz forsować znak "ustąp pierwszeństwa przejazdu" nie miałby sensu. tzn - jego istnienie ogólnie na tego typu skrzyżowaniach byłoby owego pozbawione!
@siona: bo dopóki linie są widoczne, to nic nie wnosi, nawet w wielu krajach się go nie stosuje, tylko daje specjalne znaki informacyjne, że jest wlot.
Jak pisze @vertical w zielonym miejscu mamy linię P-1, która rozdziela pasy jednej jezdni, więc nie ma mowy, żeby to było
Nie chce mi się już więcej ryja strzępić.
Eot