Wpis z mikrobloga

via Android
  • 3
@b0b3r tzn? Za tego dałem 5.200 ale to 2.0 diesel w totalnie najtańszej opcji (ma tylko rt4, reszta wszystko bieda nawet 18 calowych kol nie ma. Swojego bym pogonił za jakieś 7-8k ale oddaje go ojcu żeby nie musiał się bujać starym mondeo. W tym jest do roboty lakierniczo ale mam zapał więc sobie go odrestauruje. Mechanicznie na szczęście wszystko tip top nawet bąka nie puści jak go palujesz ale 370k ma
via Android
  • 1
@ZlodziejBilonownic miałem 407 tez ale w kombi. Roznica paru centymetrów mi nie robi różnicy ani trochę, ale ja musiałem się takim bydłem nauczyć jeździć bo to kombi to była pierwsza fura. Progi nie filozofia ale przy wyższych trzeba pamiętać żeby nie hamować na progu bo będzie szurał. Vo do parkowanie nie ma lipy, z tyłu są czujniki z przodu dołożę ale gabarytowo nie wiele się różnią więc mi to wcale upierdliwe nie
@Gymski: Ja mam 406 w sedanie (też diesel 2.0 z resztą) i pomimo stosunkowo krótkich drzwi to i tak w garażu wsiadam/wysiadam na totalny ścisk, a gruby nie jestem ( ͡° ͜ʖ ͡°) No i jednak u mnie podjeżdżanie przodem przez krawężniki etc. to codzienność, więc 407 coupe raczej by się u mnie nie sprawdził. Niemniej, niech dobrze służy, bo piękne auto. P.S. Z tym 5.200 to
via Android
  • 0
@ZlodziejBilonownic 406 tez ładny, ale polift wg mnie gorszy. Ale coupeta sztos. Co do ceny to 5 tysięcy 2 złociszy polskich. Ale cena imho odpowiednią. Tak jak mówiłem ma dużo lakierniczo do zrobienia i to najbardziej podstawowa wersja jaka byla
wiesz czemu ( ͡º ͜ʖ͡º)fotelik itp...


@Smigly: @Gymski:

Używałem BMW e92 jako auta rodzinnego i jedyny mankament to, że trzeba otworzyć drzwi na oścież, żeby zamontować bombelka (drzwi mają140cm długości).
Za to klapa bagażnika sprawdza się jako przewijak. A dzięki płasko idącej, tylnej szybie, młody mógł trochę powyglądać za auto.