Wpis z mikrobloga

@Mega_Smieszek była jeszcze opowieść na Reddicie, jak koleś odpalił konsole z czasów gdy żył jego ojciec który umarł na jakąś chorobę. Jako dzieciak nigdy nie umiał pokonać swego ojca w wyścigowych gierkach i dlatego jego przejazd był zawsze zapisany jako ghost. Teraz na luzie jest go w stanie pokonać ale zatrzymuje się przed meta by duch ojca wygrał i nie zniknął
@Mega_Smieszek była jeszcze opowieść na Reddicie, jak koleś odpalił konsole z czasów gdy żył jego ojciec który umarł na jakąś chorobę. Jako dzieciak nigdy nie umiał pokonać swego ojca w wyścigowych gierkach i dlatego jego przejazd był zawsze zapisany jako ghost. Teraz na luzie jest go w stanie pokonać ale zatrzymuje się przed meta by duch ojca wygrał i nie zniknął


@huncwot_: (ಥಥ)
@huncwot_: Ale to byłby feature dla gamerów. Możesz zapisać ducha swojego playthrough.

Grasz w RDR2 20 lat po tym jak twój ojciec umarł na raka czy coś. I raz na jakiś czas widzisz swoją postać widmo, i wiesz że to twój ojciec.

Tak samo ta nowa Zelda; wiesiek; może gothic Remake.

Taki feature nie powinien być ciężki w implementacji - coś jak używanie podróży w czasie w Blades of Time tylko