Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Niedługo będę odbierać nowy #samochod z salonu, to mój pierwszy model, jestem zielony w temacie #motoryzacja i mam kilka pytań:

1. Czy najpierw występuję do Urzędu Miasta o tablicę rejestracyjną, zawożę ją do salonu, tam ją montują, załatwiam w salonie płatność + OC/AC i wyjeżdżam?
2. To nowy model (2023) w konkretnym wyposażeniu, czekałem kilka miesięcy. Czy brać niezależnego eksperta do oceny auta, w tym lakieru? Gdzie poszukać sprawdzonego?
3. Czy w taką pogodę mogę wyjechać i jeździć na fabrycznych oponach letnich? Czy tylko mogę podjechać na nich do warsztatu, gdzie wymienią mi je np. na całoroczne?
4. Chciałbym kupić taki ochronny namiot na samochód na zewnętrznym, ogrodzonym miejscu parkingowym. Czy spółdzielnie generalnie się na to zgadzają? Jaki model wybrać?
5. Co jeszcze powinienem dokupić (płyny, wyposażenie, etc)? O czym jeszcze pamiętać?

Dzięki za wyrozumiałość! #auto #auta #samochody

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #63b32fa33aff44a0fb1a39d1
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Przekaż darowiznę
Pobierz AnonimoweMirkoWyznania - #anonimowemirkowyznania 
Niedługo będę odbierać nowy #samoch...
źródło: comment_1672725423emFqnNAomfOQocczxjPSkZ.jpg
  • 50
@AnonimoweMirkoWyznania: Nie wiem na ile poważne te pytania, ale na część odpowiem:
Ad.1: Rozwiązania są dwa - albo salon dostaje od ciebie pełnomocnictwo i odbierasz zarejestrowane auto, albo płacisz, dostajesz kartę pojazdu i fakturę i z tym lecisz do urzędu zarejestrować auto, wracasz do salonu z tablicami - sprzedawca zakłada ci je na auto i możesz wyjeżdżać
Ad.3. Możesz, pod koniec tygodnia wraca zima i opady śniegu więc na twoim miejscu
@AnonimoweMirkoWyznania:
2. Zalezy jaką masz umowę z dealerem. Jesli jest prosta, zainwestuj 500 i weź jakiegoś sieciowego ekspera. Jakieś autotesto czy coś.