Wpis z mikrobloga

@RitmoXL: ja mam nadzieję że japonskie podejście pozwoli uratowac piękno motoryzacji i motorsportu i może też Niemcy swoje zrobią żeby było miejsce dla palenia wodoru i syntetycznych paliw w silnikach spalinowych . Nie chce nawet słyszeć o dalszej elektryfikacji dyscyplin motorsportu i niech mnie nie #!$%@?ą z tymi emiterami dzwieku nawet hehe
@RitmoXL: Toyota miala zrobic miasto w ktorym nosnikiem energii jest wodor, by udowodnic ze to jest kompletne rozwiązanie na przyszłość i samowystarczalne ekosystemy miejskie jakby ale cos ucichło. Wodór póki co jest po prostu mniej efektywny kosztowo jak go transportowac, przetwarzac w specjalnych jednostkach itd. Moze kluczem sa male instalacje do jego przetwarzania w oparciu o OZE, tylko to nie jest cos na juz zapewne i musialby sie pojawic taki Musk
@RitmoXL: @Atomus: Kluczem będzie rozwiązanie, które pozwoli na budowanie samochodów wystarczająco tanio, by móc sprzedać je części świata biedniejszej niż zachodnioeuropejska klasa średnia (czyli znaczna część świata). Jak samochody elektryczne będą się opłacały, to elektryfikacja motoryzacji przebiegnie szybciej niż nam się wydaje( ͡° ʖ̯ ͡°)
@Atomus: chłopie. To co jest teraz w rally 1 to kosmos. Samochody są niesamowite. Takie Subaru z twojego filmu to nawet jako potrójne zero strach puścić po odcinku.
Teraz masz 400 kucy, aero, napędy. I hałasuje jak głupie. A przy tym co ciekawe jedzie na eko paliwie i po parku maszyn jeździ sobie na baterii. A kierowcy? Teraz to kosmos. Zobacz sobie aktualnego mistrza, Rovanpera, pamiętasz nazwisko? Typ ma 20 lat!