Wpis z mikrobloga

Siema!

Chce zacząć przygodę z #motocykle. Chyba staje się starym dziadem. Hot-hatch poszedł na sprzedaż i trwają poszukiwania SUVa. Jednak aby życie miało smaczek… ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pierwszy raz w życiu wpadłem na pomysl jednośladu. Nigdy w życiu nie jeździłem nawet skuterem, ale chce go głównie ze względu na ekonomie, brak korków które w mojej okolicy są wszędzie, no i delikatny powiew adrenaliny - jednak nie jest to osobówka.

Nie mam prawka na motor, jedynie B. W tym roku jestem pewien, że zacznę od pierdziawki JUNAK M12 VINTAGE. Naczytałem się dużo, głównie mi zależy aby ogarnąć podstawy jazdy jednośladem, nie zabić się z nadmiaru szaleństwa i sprawdzić jak to jest.

Plan jednak jest na prawko i Harleya Sportster. Głównie bo.. jest piękny i pięknie brzmi. Nie znam się nie motocyklach i nawet nie wiem, czy to dobry wybór. Czy ktoś tutaj posiada #sportster? Może się wypowiedzieć na temat tych motorów? Jak to jest w praktyce?

#junak #harleydavidson #motocykl #motoryzacja #motory #jednoslad
Pobierz 30062018 - Siema! 

Chce zacząć przygodę z #motocykle. Chyba staje się starym dziadem...
źródło: comment_1671637988LGBQfLc6y0U604pdqFVsTZ.jpg
  • 17
@30062018: Aktualne Harleye kupuje sie tylko dla marki i wyglądu (o ile oczywiście komuś sie podobają). Niestety motocykle te nie idą już w parze z jakością, oczywiście odezwą sie głosy fanboyów tej marki i powiedzą Ci, że nic lepszego niż to nie istnieje. Najlepszą opcją dla Ciebie bedzie przejście sie do salonu kilku marek motocyklowych i sprawdzenie na własnej skórze.
@aso824: wysyp komentarzy, wysypem komentarzy, ale dlaczego miałby właściwie nie robić prawka, skoro może?

Z dobrym instruktorem nauczy się po prostu jeździć, a na Junaku niekoniecznie, bo to się prowadzi jak rower, a nie jak motor, między 10KM Junaka a 75KM w Gladiusie na L-ce jest różnica i to duża, tory, które na 125 objeżdża się jak na BMX-ie na takim 650 stanowią spore wyzwanie. Lepiej, żeby się tego wyzwania nie