Wpis z mikrobloga

@nabrzmialy: to chyba zależy od przyzwyczajeń i preferencji. Przykładowo ja korzystam z wielu apek - wiem, że część jest bardziej wybajerzonych, odpicowanych itd. Ale z drugiej strony klienci tych banków nieraz musieli doświadczyć rewolucji. Apka Santander zmienia się ewolucyjnie - niektórzy to mogą doceniać, bo się nie gubią (zwłaszcza, gdy na co dzień nie są za panbrat z technologią).

Santander jednak należy do ścisłej czołówki, jeśli chodzi o wprowadzanie nowinek -
@Bankobranie: tak, widziałem, że wprowadzają nową appkę i mam nadzieję, że będzie bardziej dopieszczona. Korzystałeś już z niej?

Ogólnie to mam wrażenie, że obecnie ich aplikacja jest tylko dodatkiem, a pełen dostęp do wszystkich funkcji odbywa się za pośrednictwem bankowości internetowej. Fakt, że parkingi i bilety są super rozwiązaniem, ale taki Alior też szybko wprowadził tę opcję, a ich appka jest równie minimalistyczna (zwłaszcza w porównaniu z takim mbankiem czy ING)