Wpis z mikrobloga

Chyba mamy odpowiedź dlaczego ten update jest taki #!$%@? xDDD https://steamcommunity.com/app/292030/discussions/0/6126615404770126574/

"Wygląda na to, że CDPR zdecydowało się użyć Direct3D 11 na 12, rodzaj wrappera dla gier DX11. Gra została pierwotnie napisana jako gra DX11 i aby dodać DX12, musieliby przepisać podstawowy kod. Zamiast tego postanowili skorzystać z tego ogromnego skrótu. Nawet sam Microsoft twierdzi, że nie poleca używać tego wrappera do niczego poza renderowaniem 2D, ponieważ prowadzi to do ogromnego obciążenia procesora, karty graficznej i pamięci. Wraz z aktualizacją Next Gen gra jest zbyt jednowątkowa, dodajmy do tego Ray Tracing (który również uderza w procesor) i niezoptymalizowany narzut z wrappera Direct3D11on12 i mamy przepis na katastrofę. Nic dziwnego, że korzystanie z DLSS ogranicza prawie wszystkie klatki, ponieważ gra jest po prostu zbyt wąskim gardłem procesora. Poniżej mam linki do tego, co Microsoft mówi o tym wrapperze.

Microsoft: https://learn.microsoft.com/en-us/windows/win32/direct3d12/direct3d-11-on-12#limitations

xD "

P.S. W katologu macie pliczek d3d11on12.dll, wiec na bank posilkowali się wrapperem i wyszło gówno. P O T Ę Ż N E Dewelopery i Julki transowe. A fanboje dupy cicho. Wiedźmin 3 według mnie to jedna z najlepszych gier RPG wszechczasów, ale to co #!$%@? z tym patchem tylko potwierdza stan fuszerki CDPu od czasów Cyberscammu 2077

#wiedzmin #afera #wiedzmin3 #cdprojektred
  • 12
@Dervorin: to skąd te ogromne spadki FPSów? Już pomijając RT, tekstury oryginalnie zainstalowane jako osobne składniki modów mają marginalny wpływ na fpsy, ba, w docu od Hogana jest nawet napisane, że w pewnych miejscach może polepszyć klatkarz
@Nheero: No jest popsuty tego to nie przeczę ale tylko mówię, że apropo teorii z użyciem wrappera są osoby, które twierdzą, że to ma inne zastosowanie. Wczoraj zresztą była podobna dyskusja tutaj.
Z moich obserwacji wynika, że jest coś skopane z wykorzystaniem CPU. Nawet Lipton coś mówił, że po włączeniu Rt nie zmieniło się wykorzystanie procesora, a powinno. Gdzieś też czytałem, że nie używa wszystkich rdzeniów. U mnie np. pod pełnym
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@GrafikaUltraHaDe: Sam się dziwię, jak mało powszechna to wiedza. Saber zrobił mega robotę z portem na Switcha. Po kilku patchach gra jak na moc switcha wygląda i chodzi nieźle. Jestem pewien, że gdyby oni dokończyli wersję next-gen mielibyśmy naprawdę rewelacyjny upgrade, a tak jest jak jest - zwłaszcza na PC jest lipa.