Wpis z mikrobloga

@Gollumus_Maximmus: a porownywales stawki? Octopus u mnie wychodzil drozej niz eon, ale eon to ostatnio takie gowno, ze szkoda slow pobierali mi z konta randomowe kwoty a jak wyslalem pytanie to a sorry to nasza wina oddamy, po 2 dniach oddali tylko po to, zeby za kolejne 2 znowu sciagnac ok £170 bez zadnego wyjasnienia. Kazalem im nie sciagac mi nic poprzez DirectDebit tylko niech wysylaja rachunki poczta i dopiero wtedy
@sorek Sami podwyższają DD jeśli dojdą do wniosku że nie zdążysz odłożyć na zimę/chcą więcej płynności finansowej, przy rozliczeniach czasem trudno jest odzyskać nadpłatę, potrafi to spokojnie zająć parę miesięcy. Niezbyt często, ale bywa tak
@sorek: no jak masz DD to sobie sami podnosza ile miesiecznie sciagna i dowiadujesz sie po fakcie. U mnie np. jestem na £400 w kredycie bo za duzo podniesli :| Dzownilem, zeby przestali ze mnie sciagac co miesiac kase i niech wykorzystaja ten kredyt to jakbym do sciany mowil... Albo pomimo ze mam smart meter to podobno nie mogli sie polaczyc i oszacowali mi ile energi i gazu poszlo i sciagneli
Dzownilem, zeby przestali ze mnie sciagac co miesiac kase i niech wykorzystaja ten kredyt to jakbym do sciany mowil...


@bacteria: mi po wymianie ogrzewania na komunalne spadło zapotrzebowanie prawie prawie o 70% a i tak parę razy musiałem im tłumaczyć, że mniej będę zużywać, i to nie jest jednorazowa anomalia. Bo przy typowym koszcie 30gbp próbowali mi do 105 podnieść kiedy miałem prawie 400 na koncie. Na koniec powiedziałem żeby mi