Wpis z mikrobloga

Szlag mnie trafi z tym #aliexpress, znów zmienili wygląd strony na "lepszy", tym razem zmiana dotknęła okno z dispute. Kiedyś było takie fajne drzewko z całą historią konwersacji, gdzie można było w każdej chwili dodać swoje zdanie w sporze, dorzucić nowe dane...
Teraz? Ni cholery, czekam na przesyłkę zamówioną jeszcze w lato, według trackingu od ponad dwóch miesięcy przesyłka znajduje się już w Polsce, w hubie naszego wspaniałego partnera aliexpress: Swiatprzesyłek. Spór otworzony, sprzedawca miał w dupie, więc weszło Aliexpress i jaka decyzja? Przesyłka wciąż w transporcie, czekaj jeszcze 10 dni. Ok poczekam. Minęło dziesięć dni, następna decyzja? Dokładnie i co do przecinka ten sam tekst: "przesyłka w transporcie, czekaj jeszcze 10 dni".

I nawet nie chodzi mi o sam problem, przesyłka zawiera pierdółkę wartą 15 złotych, wysłaną przez Cainao, więc pewnie status przesyłki jest i tak fejkowy (choć wyszukiwarka na stronie Swiatprzesyłek potwierdza, że trafiła ona na ich hub 4 października), #!$%@? mnie sam fakt, że obecnie w sporze z Aliexpress nie mam możliwości nawet wyrażenia własnego zdania. Bo przycisk "contact seller" widoczny u dołu nie daje możliwości wstawienia komentarza do sporu, tylko przenosi do ogólnego okna z wiadomościami od sprzedawców, innej drogi niestety nie ma.

#alipaczka
Pobierz Jarek_P - Szlag mnie trafi z tym #aliexpress, znów zmienili wygląd strony na "lepszy"...
źródło: comment_1670666165zT0sDj894Pyxnar7a9QSP8.jpg