Wpis z mikrobloga

Zamówiłem 01.12 na promce produkt w MediaMarkt. Ostatni e-mail jaki od nich dostałem, to: "nadal kompletujemy Twoje zamówienie", na ich stronie wisi to zamówienie ze statusem: "zamówienie opłacone". Wczoraj zobaczyłem że mam zwrot pieniędzy za to na koncie, napisałem na chacie, odpisali mi, że nie mieli na stanie więc anulowali odrazu 01.12. Dzisiaj napisałem maila i argumenty na jakie się powołują to:
"Dodatkowo informuję, że realizacja zamówienia o nr xxx przebiegła zgodnie z postanowieniami Regulaminu Sklepu Internetowego mediamarkt.pl. Poniżej przedstawiam szczegółowe wyjaśnienia.

Produkt o numerze katalogowym xxx był prezentowany na stronie. Fakt złożenia zamówienia został potwierdzony wiadomością e-mail o temacie Nowe zamówienie wysłaną na wskazany w zamówieniu adres. Następnie zweryfikowano dostępność produktu i możliwość zawarcia umowy sprzedaży.

Z powodu braku możliwości zrealizowania zamówienia została wysłana wiadomość informująca o anulowaniu zamówienia. Tym samym, zgodnie z Regulaminem, nie doszło do zawarcia umowy sprzedaży.

Pkt. 13. Zamówienie złożone przez Użytkownika zostanie potwierdzone w formie Nowego Zamówienia (wiadomość elektroniczna e-mail w temacie Nowe Zamówienie). Stanowi ono jedynie potwierdzenie doręczenia Zamówienia na serwer poczty elektronicznej Usługodawcy i nie kreuje zobowiązań po stronie Użytkownika, Usługodawcy, ani Sprzedającego.

14. Usługodawca przekazuje Zamówienie do Sprzedającego.

15. Sprzedający rozpatruje złożone Zamówienie pod kątem możliwości jego realizacji. W szczególności warunkiem Potwierdzenia Zamówienia jest dostępność Towaru w magazynie Sprzedającego.

17. W przypadku, gdy realizacja części lub całości Zamówienia nie będzie możliwa Sprzedający bez zbędnej zwłoki (pocztą elektroniczną lub telefonicznie): a) poinformuje Użytkownika o anulowaniu Zamówienia w całości (Zamówienie uważane jest wówczas za niezłożone) albo b) zaproponuje Użytkownikowi anulowanie Zamówienia w części, w której jego realizacja nie jest możliwa.[].
"

I wszystko się fajnie, tylko oni nie wysłali żadnej wiadomości informującej o anulacji, więc zgodnie z tym co piszą, nie mogli mi tego anulować. 3 razy ich poprosiłem o wysłanie mi dowodu, że wysłali mi maila o anulacji, to odpowiadają tym samym mailem z informacjami, które wkleiłem wyżej. Oczywiście teraz produkt jest na stanie w całej Warszawie (tylko w wyższej cenie). Nie wiem, miał ktoś taką sytuację, da się cokolwiek powalczyć, (ale nie chodzi mi o chodzenie po sądach, czy zgłaszanie do UOKiK), czy nie warto cokolwiek robić, bo i tak się wyprą itd.

#reklamacja #zakupy #prawo. #pytanie.
  • 1