Wpis z mikrobloga

@ImNewHere: Nie znam się ale się wypowiem. Ukraina nie może kupić ten system od USA za przysłowiowego dolara? Oficjalnie nikt nie może się doczepić, że USA dają Ukrainie Patrioty. Rosja nie takie cuda wyczynia udają im się wybory z frekwencją 105% więc czemu mieliby nie uwierzyć że Ukraina utargowała dobrą cene? :D
@ImNewHere: No ja nie mogę, przecież tu nie o to chodzi! Gdyby Niemcy chcieli wysłać sprzęt na Ukrainę nie byłoby problemu, ale oni wolą go użyczyć nam i obsadzić swoją załogą. Polakom po prostu pożyczono sprzęt a Błaszczak wypalił z tym dawaniem Ukrainie patriotów. Pożyczanie pożyczonego sprzętu heh, to nie dziwota skąd ten problem. Gdyby USA trzymało swoją broń jądrową w Polsce to nie znaczyłoby, że Ukraina zaraz ją dostanie
@ImNewHere: A według mnie PiS zaczął odrabiać lekcje z dyplomacji. Nasza propozycja przekazania patriotów Ukrainie możliwe że padła dopiero po konsultacji z USA. Amerykanie lubią się bawić w buckpassing, a tutaj jeszcze mogli pośrednio przez Polaków strzelić wizerunkowego lepa Helmutom. Nie oszukujmy się, Amerykanie są mocno niezadowoleni z niemieckiego siedzenia na płocie i trzeba im co chwila przypominać o ich miejscu w szeregu.
@ImNewHere: jak to jest manewr taki sam jak z MiG'ami. "Bardzo poważna eskalacja i włączenie się do wojny" który ma na celu zrobienie z naszego rządu tchórzy po tym jak ogłosili żeby je wysłać na Ukrainę.
@Reakcjonista: Tak,8 lat decydowania o sprawach milionów obywateli,uchwalenie nowych przepisów gdzie kolejne dziedziny życia ludzi są regulowane przez władze + standardowa narastająca korupcja i nepotyzm vs komentarz na wykopie . Jak to są normalni to ja się wypisuje z tych normalnych. To że nie masz na kogo głosować to twoja osobista sprawa związana z sumieniem i godnością ludzką. Nie głosowanie to też jest wybór. Dystansowanie się od tego burdelu powoduje erozje