Wpis z mikrobloga

Hej Mirki, chciałem się wyżalić i przedstawić Wam na swoim przykładzie jak wygląda procedura reklamacji w etoll.

Historia w skrócie:
Chciałem dodać hajs do etolla przy pomocy blika, dodałem 50zł, apka się zawiesiła, myślę, jakiś lag czy co (miałem słaby zasięg w telefonie), dodałem jeszcze raz 50zł - to samo. Stwierdziłem że jakiś błąd, poczekam to pieniądze się w końcu znajdą na koncie - otóż nie. Po miesiącu złożyłem reklamację w banku odnośnie płatności i dostałem odpowiedź, że ze strony banku było wszystko ok, mam zgłaszać po stronie odbiorcy.

Tu się zaczynają schody, dzwonię na infolinię aby zgłosić reklamację - niestety nie da się przez infolinię (pomimo informacji na stronie że się da), można tylko przez formularz dostępny na stronie - ok, zgłoszę przez formularz. Wchodzę na stronę, formularz trzeba sobie znaleźć, jest w menu:
pojazdy lekkie > system e-TOLL > Obsługa klienta > Wzory dokumentów > Formularz zgłoszeniowy e-TOLL
Uff, to teraz wypełnianie, pierwsze pole "Numer identyfikacyjny Klienta" - zonk, ani na stronie po zalogowaniu, ani na aplikacji nie ma czegoś takiego, dzwonię na infolinię (po raz 4, bo przecież nie znalazłbym tego formularza), pani konsultantka ze stoickim spokojem: to jest ten numer Z PASKA ADRESU W PRZEGLĄDARCE po zalogowaniu ( _)
Kolejne pole "Numer zestawu Kont Rozliczeniowych", pytam konsultantkę gdzie to znajdę, odpowiedź: "Numer konta rozliczeniowego jest....." ale ja nie pytam o numer konta rozliczeniowego tylko o numer ZESTAWU kont rozliczeniowych, to dwa osobne pola na formularzu, pani konsultantka nie wie w takim razie.
I wisienka na torcie, zgłoszenie reklamacji na koniec ma dwa pola: "imię i nazwisko zgłaszającego" oraz "DATA I PODPIS zgłaszającego", pytam więc panią konsultantkę, czy to serio znaczy, że mam formularz wydrukować, podpisać, zeskanować i wysłać mailem w załączniku: "TAK, no można tam próbować podpisem elektronicznym ale ja nie wiem czy to będzie uznane".

Kurtyna, idę zaraz drukować formularz, żeby zgłosić reklamację on-line....

#zalesie #etoll #reklamacja #polskiedrogi
  • 1