Aktywne Wpisy
LatajacyOwad +4
W przypadku wojny, z przydział do jakiej roli byłby dla Ciebie najbardziej akceptowalny?
- Żołnierz wojsk powietrzno-desantowych 3.5% (25)
- Żołnierz piechoty 3.7% (26)
- Snajper 10.0% (71)
- Pilot drona bojowego 21.9% (155)
- Kierowca ciężarówki 4.5% (32)
- Kierowca transportera opancerzonego 0.8% (6)
- Człogista 2.4% (17)
- Kucharz 24.5% (174)
- Sanitariusz 4.4% (31)
- Logistyk 24.3% (172)
Mefedronka +161
Mirki, w końcu jestem singielką. Mogę robić co chcę.
Potrzebuję 500 plusów, żeby rozpocząć szalony projekt.
Każdemu plusującemu prześlę na pw zdjęcia.
Będzie to z jedną, no... może dwiema takimi marchewkami jak się uda.
Raczej na wykopie nikt tego nie robił, więc jakiś powiew świeżości doświadczycie.
Plusy zbieram do godz. 18:00. (。◕‿‿◕。)
Kto mnie zna, ten wie, że dotrzymuję słowa i wysyłam zdjęcia na prośbę
Potrzebuję 500 plusów, żeby rozpocząć szalony projekt.
Każdemu plusującemu prześlę na pw zdjęcia.
Będzie to z jedną, no... może dwiema takimi marchewkami jak się uda.
Raczej na wykopie nikt tego nie robił, więc jakiś powiew świeżości doświadczycie.
Plusy zbieram do godz. 18:00. (。◕‿‿◕。)
Kto mnie zna, ten wie, że dotrzymuję słowa i wysyłam zdjęcia na prośbę
Historia w skrócie:
Chciałem dodać hajs do etolla przy pomocy blika, dodałem 50zł, apka się zawiesiła, myślę, jakiś lag czy co (miałem słaby zasięg w telefonie), dodałem jeszcze raz 50zł - to samo. Stwierdziłem że jakiś błąd, poczekam to pieniądze się w końcu znajdą na koncie - otóż nie. Po miesiącu złożyłem reklamację w banku odnośnie płatności i dostałem odpowiedź, że ze strony banku było wszystko ok, mam zgłaszać po stronie odbiorcy.
Tu się zaczynają schody, dzwonię na infolinię aby zgłosić reklamację - niestety nie da się przez infolinię (pomimo informacji na stronie że się da), można tylko przez formularz dostępny na stronie - ok, zgłoszę przez formularz. Wchodzę na stronę, formularz trzeba sobie znaleźć, jest w menu:
pojazdy lekkie > system e-TOLL > Obsługa klienta > Wzory dokumentów > Formularz zgłoszeniowy e-TOLL
Uff, to teraz wypełnianie, pierwsze pole "Numer identyfikacyjny Klienta" - zonk, ani na stronie po zalogowaniu, ani na aplikacji nie ma czegoś takiego, dzwonię na infolinię (po raz 4, bo przecież nie znalazłbym tego formularza), pani konsultantka ze stoickim spokojem: to jest ten numer Z PASKA ADRESU W PRZEGLĄDARCE po zalogowaniu ( ಠ_ಠ)
Kolejne pole "Numer zestawu Kont Rozliczeniowych", pytam konsultantkę gdzie to znajdę, odpowiedź: "Numer konta rozliczeniowego jest....." ale ja nie pytam o numer konta rozliczeniowego tylko o numer ZESTAWU kont rozliczeniowych, to dwa osobne pola na formularzu, pani konsultantka nie wie w takim razie.
I wisienka na torcie, zgłoszenie reklamacji na koniec ma dwa pola: "imię i nazwisko zgłaszającego" oraz "DATA I PODPIS zgłaszającego", pytam więc panią konsultantkę, czy to serio znaczy, że mam formularz wydrukować, podpisać, zeskanować i wysłać mailem w załączniku: "TAK, no można tam próbować podpisem elektronicznym ale ja nie wiem czy to będzie uznane".
Kurtyna, idę zaraz drukować formularz, żeby zgłosić reklamację on-line....
#zalesie #etoll #reklamacja #polskiedrogi