Wpis z mikrobloga

Mirki i Mirabelki!

Pomóżmy @morele_net oraz @x-kom w cenzurze komentarzy! Co prawda radzą sobie nieźle kasując głosy krytyczne wobec SSD Samsunga #informatyka, ale na pewno te sklepy chcą, aby dostać jeszcze na Wykopie darmową reklamę :) Tu nie skasują hehe

No więc sprawa ma się tak, że do czasu 860 EVO dyski SSD Samsunga (poza poleasingowymi) nie psuły się mi (znajomym, klientom) w ogóle, ZERO awarii na SETKI dysków.

Ale 870 EVO o pojemności 2TB oraz 4TB się psuły po ok. pół roku., tak że z 8 dysków jakie mieli znajomi, popsuło się 7. W tym utrata ważnych danych CAD na RAID1 870 EVO 2x2TB.

Zakupione w #morele #samsung PM9A1 z kolei psują się po ok. roku. Tutaj już nie było utraty danych, tylko kilka tygodni/miesięcy oczekiwania na reklamację.

Przed zakupem 990 PRO też warto rozważyć produkty konkurencji.

Pozdrawiam serdecznie cenzorów z obydwu sklepów! I zapraszam do nie kupowania.
  • 8
@morele_net: Reklamacja załatwiona. Dysk z morele już do mnie jedzie, tylko się dłużej czeka. Podobnie X-kom, 870 EVO od nich to miesiące czekania. Zapewne obydwa sklepy wysyłają podobno do Holandii do serwisu Samsunga.
A po reklamacji 2szt są dwie kolejne w kolejce, jak odzyskamy pierwsze dwa.

Problemem jest nagłośnienie awaryjności Samsung SSD - mianowicie obydwa sklepy kasują komentarze.
@Iavolenus: Nie cenzurujemy komentarzy. Dysk Samsung 990 PRO jest nowością w naszej ofercie i portfolio Samsunga. To zupełnie inny model niż poprzednie generacje dysków z tej serii. Klient pod tym dyskiem wystawił ocenę, w której ocenia dysk z poprzedniej generacji. Zgodnie z zasadami moderowania taka ocena musi zostać usunięta ponieważ nie dotyczy tego produktu i jego funkcjonalności. Aby móc ocenić ten dysk, klient powinien go kupić i później podzielić się doświadczeniami,
@x-kom: Sprytne. Wypuszczają szajs, psujący się po roku, który znika z oferty lub nie jest po prostu już kupowany. Zasady komentarzy nie pozwalają ostrzec nowych klientów o polityce marki pod nowymi produktami, a z ręką w nocniku obudza się nabywcy po roku, kiedy Samsung wyda 1090 PRO... I tak się koło toczy.
@morele_net: Pominę już historię, jak przez błędny opis laptopa Lenovo w Morele prezes pewnej firmy kupił model bez modemu LTE (u Was wisi na stronie do tej pory kłamstwo, że modem jest), a Morele po długiej wymianie maili i opryskliwym zachowaniu odrzuciło reklamację, bo... powinno się sprawdzić laptopa przy kurierze (czy ma modem i antenę LTE?! Może kurier ma czekać na testy SSD i RAM?). Machnęliśmy ręką, prezes miał hot-spota (teraz