Wpis z mikrobloga

@kaitek666: @RabarbarDwurolexowy: aaa u grubasa pijaka, czerwonego barona? No to racja, zawsze mnie to drażniło, bo koniem wchodząc w ten zakręt(a potem drugi) zaraz po wjechaniu do grodu zawadzałem o ławeczki/domy/przechodniów. Myślałem że tylko mnie to drażni.
Mogą też poprawić ruchy Geralta, taż e by nim nie rzucało przy obracaniu jakby wypił 5 Monsterów, lootowanie ciasnych chat/zrywanie ziół a ten si rzuca jak do walki przy byle lekkim obrocie.
W Gothic 3 Enhanced Edition zabiłem chłopa co dał mi zadanie żeby mu dostarczyć (chyba) skore dzikiego jelenia, teraz co do niego podchodzę to mnie atakuje gnój, wie ktoś jak go doopanować???
@kaitek666: to nie jest jakieś miasto, to jest kasztel Krwawego Barona i od tego drogowskazu trzeba przejechać most, skręcić w prawo, objechać spory kawałek podzamcza wzdłuż palisady, minąć bramę, dojechać do kasztelu i jeszcze w budynku na piechotę dostać się do Barona. Nie muszę chyba mówić że zajmuje to w #!$%@? czasu i jeździmy tam cholernie dużo razy. Grałem 3 lata temu.
jeden z deweloperów tłumaczył, że umiejscowienie tam punktu FT psułoby logikę zadań z baronem, na przykład płonących stajni. Cały cinematic design tego questu polegał na tym, że Geralt/gracz musiał przebyć dłuższą drogę obserwując płonący kasztel, budując napięcie.


@pablo397: jak widać wyłączenie drogowskazu na czas trwania questa przerosło możliwości "mesjasza gamedevu" ( ͡º ͜ʖ͡º)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@KaiserBrotchen: psyyyt, jechanie po kimś kto odniósł sukces pokazuje tylko to że jesteś mało inteligentny i pewnie twoim sukcesem życiowym będzie posiadanie jakiejkolwiek pracy
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Tortcebulowy: Ale trzeba być leniwym #!$%@?. Ja przechodziłem Wiedzmina wiele lat po premierze i robiłem to bez konia i teleportów po to by chłonąć świat i za każdym razem odwiedzać inne miejsca.
Trzeba być mega leniwym #!$%@? żeby narzekać na teleport 15 sekund biegu od celu XD
@KaiserBrotchen: Tam nie ma jednego questa XD tam jest wiele zadań w różnych etapach gry w zależności od decyzji gracza co skutkowałoby wyłączeniem teleportu aż do end game. Masz nawet misję wydostania się z płonącego budynku w powyższym, a gracz tp i wywalone bongosy. Koniec końców można modem ale to nie o to chodzi w tej grze.
@SarahC: ale bez problemu można by wyłączyć drogowskaz na czas trwania questa, a następnie po jego zakończeniu z powrotem go włączyć. Problemem nie jest ilość zadań, które są tam do zrobienia. Problematyczne są tylko te, które pomiędzy drogowskazem przy moście, a górą kasztelu mają jakiś trigger, uruchamiający jakąś funkcję.
@KaiserBrotchen:

bez problemu można by wyłączyć drogowskaz


no to wyłączyli drogowskaz XD o co ci chodzi, bo nie rozumiem

na czas trwania questa


To nie jest tibia, że idziesz po kwiatki, wracasz w 3 minuty i po zabawie. Niektóre questy robi się dłużej, niektóre pół fabuły, a opcje zależą od decyzji gracza. Poza tym w tle jest jeszcze żywy świat npców.
@SarahC: jak to o co mi chodzi? Przeczytałaś coś więcej poza ostatnim komentarzem? Cały wątek jest o umieszczeniu drogowskazu wewnątrz kasztelu.

W całej grze jest tylko jeden moment w którym szybka podróż do tego miejsca mogłaby zepsuć grę - quest "Sprawy rodzinne" od momentu powrotu na Wrońce w czasie pożaru do końca wątku z porońcem. Jest to oczywiste, zepsuty może zostać tylko wątek główny, a ten quest jest jedynym w którym