Wpis z mikrobloga

@tomaszek86 wczoraj się przekonałem że całego konta - wcześniej raz zamówiłem jeden Czołg Republiki, a w nocy chciałem dwa - przyszło anulowanie zamówienia i teraz nie wiem co z kodem vip na smoka
@wrocilem_bo az ci odpisze bo mnie #!$%@?.
Zapytalem bo:
-support lego odpisuje po 3-4 dniach
-infolinia w weekend jest nieczynna
-najblizszy legoshop mam kilkaset kilometrow od siebie

oraz zapytałem bo:
-być może ktos z Mirkow na tagu #lego miał podobna sytuacje i zna odpowiedz (jak sie okazalo zna)
-przez ponad 13 lat jak mam konto na wykopie zadałem dziesiatki pytań i chyba na kazde uzyskalem od spolecznosci satysfakcjonujaca odpowiedz

Natomiast pierwszy raz
@tomaszek86: na całe konto, oczywiscie zamówienie zostaje przyjęte, ale jak ci go anulują to flagują ci konto że możesz być resellerem i mogą cie zbanować w #!$%@? i wszystko ci przepadnie łącznie z punktami vip. Robią to ostatnio częściej i częściej. I nie wykłócisz się z nimi o nic już.
@Shewie ma to sens. Nie wiedziałem o tym i musze teraz pilnowac jakie zestawy dokładam i jakie maja ograniczenia zeby nie stało sie to o czym mowisz. Na szczescie mam tez drugi i trzeci adres jakby co XD
@tomaszek86: ja dostałem od nich bana i po 3 latach mi sciągneli. Dostałem bana na ip i adres co wiecej jak zrobilem nowe konto by zrobic zamowienie na inny adres to tez zbanowali bo ip oflagowało kolejne konto. W 2021 dopiero mi sciągneli wiec kupowalem na amazonie glownie.