Wpis z mikrobloga

Mam pytanko,
jestem klientem biznesowym ale dotyczą mnie przepisy konsumenta w sprawie rękojmi
druga strona też biznesowy.

Pytanie: Czy mogę coś ugrać?

Stan faktyczny:
3 razy musiałem na rękojmi oddawać produkt (3 razy uznana) gdyż raz przyszedł zepsuty, kolejny raz przyszedł nie ten model i ostatni raz przyszedł znów zepsuty.
Przez co na chwilę obecną straciłem już 2 tygodnie, a stracę pewnie jeszcze więcej gdyż zlecenie KOLEJNY RAZ wymiany obstawiam ze potrwa z 5 dni.

#prawo
  • 4
@Adams_GA: Generalnie to poniosłem gdyż remont przez nich opóźnia się już przynajmniej 2 tygodnie.

Pierwszy odbiór produktu był 14 dni temu.
Dodam tylko, że produkt na stronie widniał jako "dostępny od 20.10.2022", po czym dnia następnego otrzymałem maila, że jednak nie będzie dostępny teraz tylko dopiero za tydzień - no ale tutaj wyraziłem zgodę.