Wpis z mikrobloga

Takie pytanie mam. Kupuję w sklepie internetowym powiedzmy młotek na fakturę pod swoją działalność. Nie dostałem jeszcze faktury za te zamówienie a młotek zostanie wysłany dopiero za kilka dni. Czy zanim sklep zrealizuje moje zamówienie mogę je anulować bo młotek nie jest mi już potrzebny?

#jdg #firma #prawokonsumenckie #prawo
  • 5
@zibizz1 Jest na to jakiś punkt prawny? Na moją prośbę o anulowanie sklep usilnie twierdzi, że nie może tego zrobić bo jest to zakup na działalność, choć nie wystawili mi jeszcze faktury a towar wyślą za kilka dni.
@browarek: Faktura nie ma to nic do rzeczy, nie wazne jest kiedy wyślą towar. Masz 14 dni od otrzymania towaru na wycofanie się z kupna, pod warunkiem że to co kupiłeś nie jest związane z działnością. Np jak w ramach JDG zakładasz trawniki to sprzętu do nawodnienia który kupiłeś na JDG nie możesz zwrócić, ale na zwrot drukarki masz 14 dni bez podania przyczyny, może być nawet uzywana, tylko wtedy sprzedawca
@zibizz1

A powiedz mi jeszcze czy jak moja działalność opiera sie na wbijaniu gwóździ i kupiłem ten młotek na fakture (jak wcześniej pisałem) jeszcze go nie dostałem to czy mogę go wymienić na inny czy sklep w takim wypadku ma prawo odmówić?