Wpis z mikrobloga

Ragnarok zakończony, 26 godzin wątku fabularengo na najwyższym poziomie trudności.

Co mogę napisać?

Znowu to zrobili #pdk.

Mechanicznie i techanicznie - totalna perełka - świetnie przemyślana gra i rozwinięcie pomysłów z GoWa 2018.
Emołszyns o którym David Cage mógł tylko pomarzyć. Podobno każdy egzemplarz gry posiada kawałek pokrojnej cebuli.

Co mnie jednak najbardziej kupiło to chyba to w jaki sposób zakończono historię Kratosa. Jedno z bardziej satysfakcjonujących zakończeń w grach. Scena przy ostatnim ołtarzu - dla tych co grali #pdk.

Gra jest przepiękna, ale nie pod względem surowych technikali, ale generalnie projektu świata i dbałości o detale. Niesamowita robota.

Jedynie co mi się nie podobało (totalne czepialstwo):
- trochę historia, ale nie dlatego, że jest zła, ale po prostu w pierwszej części historia była bardziej osobista i to mnie bardziej kupowało.
Dodatkowo jako, że prezentacja świata była bardzo oszczędna - tajemniczość świata zachęcał do uruchomienia wyobraźni.
- schematyczność - zdecydowanie czuć tutaj bardziej schematy względem pierwszej części - chodzenie, walka, zagdka.
Poprzednia część była bardziej wyważona pod tym względem - zdecydowanie więcej było eksploracji.
- za dużo walk - tak - pod koniec miałem dosyć walk - szczególnie, że pewne lokacje były reużywane do kilku trudnych starć, albo po prostu co zakręt praliśmy jakiś przeciwników.

W sumie to są moje osobiste trzy zarzuty. Reszta TOP - szczególnie bogactwo endgejmu, bez zawalania map znacznikami.

#godofwar #ps4 #ps5 #gry
  • 1
@Bratkello:
zaznacze na starcie ze tez mi sie gra bardzo podoba zeby nie bylo niedomowien

za dużo walk - tak - pod koniec miałem dosyć walk - szczególnie, że pewne lokacje były reużywane do kilku trudnych starć, albo po prostu co zakręt praliśmy jakiś przeciwników.

wlasnie jestem na tym etapie i moge powiedziec WKONCU
chociaz nie ukrywam bylem zszokowany ze od jakis dwoch godzi nie bylo zadnej porzadnej cutscenki