Mechanicznie i techanicznie - totalna perełka - świetnie przemyślana gra i rozwinięcie pomysłów z GoWa 2018. Emołszyns o którym David Cage mógł tylko pomarzyć. Podobno każdy egzemplarz gry posiada kawałek pokrojnej cebuli.
Co mnie jednak najbardziej kupiło to chyba to w jaki sposób zakończono historię Kratosa. Jedno z bardziej satysfakcjonujących zakończeń w grach. Scena przy ostatnim ołtarzu - dla tych co grali #pdk.
Gra jest przepiękna, ale nie pod względem surowych technikali, ale generalnie projektu świata i dbałości o detale. Niesamowita robota.
Jedynie co mi się nie podobało (totalne czepialstwo): - trochę historia, ale nie dlatego, że jest zła, ale po prostu w pierwszej części historia była bardziej osobista i to mnie bardziej kupowało. Dodatkowo jako, że prezentacja świata była bardzo oszczędna - tajemniczość świata zachęcał do uruchomienia wyobraźni. - schematyczność - zdecydowanie czuć tutaj bardziej schematy względem pierwszej części - chodzenie, walka, zagdka. Poprzednia część była bardziej wyważona pod tym względem - zdecydowanie więcej było eksploracji. - za dużo walk - tak - pod koniec miałem dosyć walk - szczególnie, że pewne lokacje były reużywane do kilku trudnych starć, albo po prostu co zakręt praliśmy jakiś przeciwników.
W sumie to są moje osobiste trzy zarzuty. Reszta TOP - szczególnie bogactwo endgejmu, bez zawalania map znacznikami.
@Bratkello: zaznacze na starcie ze tez mi sie gra bardzo podoba zeby nie bylo niedomowien
za dużo walk - tak - pod koniec miałem dosyć walk - szczególnie, że pewne lokacje były reużywane do kilku trudnych starć, albo po prostu co zakręt praliśmy jakiś przeciwników.
wlasnie jestem na tym etapie i moge powiedziec WKONCU chociaz nie ukrywam bylem zszokowany ze od jakis dwoch godzi nie bylo zadnej porzadnej cutscenki
Co mogę napisać?
Znowu to zrobili #pdk.
Mechanicznie i techanicznie - totalna perełka - świetnie przemyślana gra i rozwinięcie pomysłów z GoWa 2018.
Emołszyns o którym David Cage mógł tylko pomarzyć. Podobno każdy egzemplarz gry posiada kawałek pokrojnej cebuli.
Co mnie jednak najbardziej kupiło to chyba to w jaki sposób zakończono historię Kratosa. Jedno z bardziej satysfakcjonujących zakończeń w grach. Scena przy ostatnim ołtarzu - dla tych co grali #pdk.
Gra jest przepiękna, ale nie pod względem surowych technikali, ale generalnie projektu świata i dbałości o detale. Niesamowita robota.
Jedynie co mi się nie podobało (totalne czepialstwo):
- trochę historia, ale nie dlatego, że jest zła, ale po prostu w pierwszej części historia była bardziej osobista i to mnie bardziej kupowało.
Dodatkowo jako, że prezentacja świata była bardzo oszczędna - tajemniczość świata zachęcał do uruchomienia wyobraźni.
- schematyczność - zdecydowanie czuć tutaj bardziej schematy względem pierwszej części - chodzenie, walka, zagdka.
Poprzednia część była bardziej wyważona pod tym względem - zdecydowanie więcej było eksploracji.
- za dużo walk - tak - pod koniec miałem dosyć walk - szczególnie, że pewne lokacje były reużywane do kilku trudnych starć, albo po prostu co zakręt praliśmy jakiś przeciwników.
W sumie to są moje osobiste trzy zarzuty. Reszta TOP - szczególnie bogactwo endgejmu, bez zawalania map znacznikami.
#godofwar #ps4 #ps5 #gry
zaznacze na starcie ze tez mi sie gra bardzo podoba zeby nie bylo niedomowien
wlasnie jestem na tym etapie i moge powiedziec WKONCU
chociaz nie ukrywam bylem zszokowany ze od jakis dwoch godzi nie bylo zadnej porzadnej cutscenki