Czemu wszyscy nawet te osoby niezbyt interesujące się FameMMA traktują mniejsze czy większe afery związane z jej uczestnikami (zwłaszcza z Murańskim) na poważenie? Przecież tajemnicą poliszynela jest że są one w większym czy mniejszym stopniu reżyserowane i inicjowane przez samych organizatorów aby wywołać szum medialny a tym samym zwiększyć oglądalność gali co automatycznie przekłada się na zwiększenie jej zyskowności? #takaprawda
Jak ma się produkt, to próbuje się go sprzedać. Jedni to kupią i będą tym żyli codziennie inni zaś rzucą okiem i zapomną. Reklama oparta na emocjach potrafi sprawić że śmierdzące gówno będzie pachniało tak jak kupujący tego oczekuje ¯_(ツ)_/¯
Jak ma się produkt, to próbuje się go sprzedać.
Jedni to kupią i będą tym żyli codziennie inni zaś rzucą okiem i zapomną.
Reklama oparta na emocjach potrafi sprawić że śmierdzące gówno będzie pachniało tak jak kupujący tego oczekuje ¯_(ツ)_/¯