Aktywne Wpisy
BezDobry +591
Dzień bez promocji patologii to dzień stracony ¯_(ツ)_/¯
#kultura #telewizja #tvn #stanowski #heheszki #bekazlibka #bekazlewactwa
#kultura #telewizja #tvn #stanowski #heheszki #bekazlibka #bekazlewactwa
R2D2_z_Sosnowca +372
Słyszałem, że nie powinienem wrzucać tu zdjęć dzieci bo „to nie forum dla matek” dlatego wrzucam. Sorka ale słaby jestem w dominujących pato-trędach z mirko a jedyne co potrafię to chodzić z tym gościem po parkach. Dlatego dziś Hop Lake Park, Middlebury #connecticut #r2d2zwiedza #natura
Cześć Mirasy. Otóż niedawno składałem PC z usługą montażu w sklepie X-Kom. PC przyszedł, rozpakowałem, podłączyłem wszystko należycie i okazało się że monitor nie odbiera obrazu. Po dłuższych oględzinach okazało się że karta graficzna została źle zamontowana w slocie płyty głównej gdzie połowa karty wystaje.
Sam zatrzask mający trzymać kartę na miejscu okazał się ułamany. Po samodzielnym prawidłowym wpięciu karty komputer chodził przez cały jeden dzień prawidłowo. Udało mi się zainstalować system oraz pobrać sterowniki. Resztę rzeczy odłożyłem na drugi dzień jednak wróciwszy z pracy okazało się że przy próbie włączenia PC znów monitor nie odbiera obrazu a mysz i klawiatura nawet nie zostały podświetlone więc problem wynikał z uszkodzonej płyty głównej. Postanowiłem sprzęt zapakować oraz zareklamować. Tutaj mały Time to shine dla firmy kurierskiej UPS która współpracuje z X-Kom przy transporcie. Powiedziano mi że muszę osobiście być przy odbiorze PC przez kuriera więc wykorzystałem na to ostatni dzień urlopu. Kurier zadzwonił po godzinach w których miał odebrać przesyłkę że zapomniał i czy to nie problem jak pojawi się jutro bo już minął moją miejscowość. Po stwierdzeniu że to duży problem pan łaskawie zawrócił i przyjechał jednak bez wcześniej umówionej przy zamawianiu usługi etykiety którą powinien posiadać. Postanowił kompletnie sprawę olać i stwierdził że przyjedzie nazajutrz. Gdy już udało mi się PC wydać kurierowi i myślałem że to koniec problemów otrzymałem maila iż sprzęt dotarł do x-kom ale ci przekazali reklamowane podzespoły do Autoryzowanego serwisu producenta w celu diagnozy i naprawy podzespołów. Czas operacyjny może zająć do 21 jednak producent zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu w przypadku oczekiwania na części. Wydaje mi się że skoro zamawiałem PC na nowych częściach z usługą profesjonalnego montażu to reklamowane części powinny zostać zastąpione zupełnie nowymi egzemplarzami a nie tym co od nowości okazało się nie sprawne i nikt mi nie powie ile dany podzespół może prawidłowo funkcjonować po jego naprawie i czy w ogóle problem zniknie czy dalej będzie wymagana batalia. Firma X-Kom również w żaden sposób nie odniosła się do usługi montażu która kosztowała a została wykonana z równym impetem i dbałością o zniszczenia jak oblężenie Azovstalu. Długo wyczekiwany PC który powinien od dwóch tygodni być spełnieniem marzeń okazuje się narazie tylko rozczarowaniem i nawarstwieniem problemów od których miał być ucieczką. Z mojej strony chciałbym tylko ostrzec przed składaniem PC w tym serwisie którego pracownikom lepiej idzie nagrywanie TikToków i Reelsów na Insta niż kontakt z klientem i konsekwentne dopełnianie obowiązków swojej pracy. Okazuje się że jakość usługi oraz pozostawienie dobrego smaku dzisiaj nie leży w interesie firmy.
#xkom #morele #komputery #pcmasterrace
1) żądasz całkowitego zwrotu kasiory
lub
2) żądasz naprawy z nowych części
i wtedy muszą się do tego ustosunkować lub zaproponować coś.
Jeżeli przy kurierze uda Ci się zauważyć, że coś jest nie tak, to można protokół sporządzić i odesłać i jest gites. Tutaj mamy sytuację, że kurier już pojechał, a towar okazał się uszkodzony dopiero po podłączeniu.
Komentarz usunięty przez autora
Na gwarancje X-Kom tak jak mi poradzili
@mesje_labul:
Karta nie mogła się wypiąć bo była sztywno zamocowana w obudowie tak ze nie ruszyła ani trochę, została źle wpięta podczas montażu.
Nie miałem jak sprawdzic przy kurierze ponieważ odebrała rodzina a ja byłem w pracy, gdybym sam potrafił to zmontować to bym zamówił całość osobno :c
Mam jedynie filmik, który pokazuje jak całość wyglądała po podłączeniu.
"w przypadku gdy konsument dokonuje zwrot uszkodzonego towaru, uszkodzony lub zniszczony, to sprzedawca ma prawo obciążyć go kwotą odszkodowania z tego tytułu" .
Dlatego też robiąc ewentualny zwrot, zaznaczasz, że towar przyjechał uszkodzony i chciałbyś zwrotu kasy lub wymiany na nowy. Jak im odeślesz uszkodzony nie mówiąc o tym,
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
1. zamawiasz 10 komputerów,
2. uszkadzasz je następnego dnia potrząsając jak #!$%@? (symulując dostawę kuriera) dla filmiku na tiktoku, przez co wyłamują się zawiasy od kart graficznych i płyt głównych (jak u OPa).
3. odsyłasz na 14 dniowy zwrot bez podania przyczyny
4. Sprzedawca dostaje 10 uszkodzonych komputerów i nic z tym nie robi?
Informowałem sprzedawcę o wadliwym towarze i wysłałem im również zdjęcia oraz nagrania w jakim stanie to przyszło. A w gwarancji również zaznaczyłem że towar jest uszkodzony i wymieniłem elementy oraz załączyłem zdjęcia i nagrania.