Wpis z mikrobloga

Zamówiłem sobie growkit Golden Teacher. Jestem zupełnie zielony w temacie, ale mam instrukcje i trochę się doszkolę. Moim celem jest konfrontacja z syfem, który czuję zakopany gdzieś głęboko w głowie ( ͡º ͜ʖ͡º) Chcę zeżreć 1g rozrobiony w wodzie i przeżyć to sam w swoim mieszkaniu. Na codzień jestem stabilny, nie mam depresji, wahań nastroju, nie ćpam nic i piję dość rzadko. Muszę jednak jakoś zabezpieczyć się na wypadek black tripu. Wlaściwie moim celem jest black trip, ale to co zobaczę może się okazać zbyt mocne ( ͡º ͜ʖ͡º) Co polecacie w takim wypadku? W domu czuję się bezpiecznie i nic nie powinno mnie poryć. Telefon wyłączę. Postaram się wychillować na parę dni przed odlotem. Nie mam nikogo kto mógłby mnie ogarnąć w razie problemów
#psylocybina
  • 7
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Zralok: nie jestem typem, który doradza jakieś duże dawki, ale weź choć 1.5-2g. 1g to naprawdę mało, nawet jak na pierwszy raz.
Ewentualnie może spróbuj 1g ale jako lemontek.
Działa wtedy trochę mocniej, ale krócej no i nie ma posmaku suszonych grzybów, który nie wszystkim pasuje.
@Zralok: możesz spróbować 1g, ale traktuj to bardziej jako zaznajomienie się z tą substancją. 1g to po prostu za mało na tripa. Sam jak zaczynałem to przyjąłem 1g. Jedynie co odczułem to ból brzucha, żywsze kolory i lekkie fraktale np na ścianie. Myślę że do 1g nie musisz się wyczilować na kilka dni przed.

Ja nie miałem bad tripa. Ale zauważyłem że w prosty sposób można sterować nastrojem na tripie za
@Zralok: Ogólnie próbowałem tego dopiero dwa razy. Raz jakoś w wakacje, drugi raz z tydzień temu.

Brałem wtedy koło 5g. Po takiej dawce Twoje ego się wyłącza. Wczuwam się wtedy w role tej drugiej osoby która robiła mi krzywdę. Sam nie odczuwam jakiegoś specjalnego smutku. Te wspomnienia mnie nie ruszają aż tak, jak na trzeźwo. Nie wiem szczerze mówiąc czy to jest normalne, ja po prostu tak mam.

Pozwalasz je sobie