Hej, właśnie zaczynam pierwszą pracę jako specjalista ds.obsługi klienta (helpdesk) dla firmy IT w Krakowie. Nie pracowałam nigdy wcześniej w IT. Jaką stawkę netto powinienem zaproponować? Myślałem o 3500 na rękę ale nie wiem czy to nie są dużo
Dzięki za podpowiedzi i miłego wieczoru wszystkim nurkom i mirabelkom ;)
Ja nigdy na tym stanowisku nie pracowałem, wcześniej pracowałem na infolinii InPost i jako sprzedawca w sklepie odzieżowym w galerii(typowa studencka praca dorywcza gdzie zarabia się 3150 brutto) teraz jestem na 1 roku Informatyki zaocznie i fajnie byłoby pracować z czymś co jest chociażby pośrednio związane z branżą. Zależy mi na tej pracy i nie chciałem być za bardzo roszczeniowy względem płacy, stad 3500netto ale może 4000 też jest ok? @holihopter:
„Psy nigdy nie umierają. One śpią w twoim sercu” (Ernest Montague)
Żegnaj przyjacielu. Mam nadzieję, że jesteś teraz w lepszym miejscu za tęczowym mostem. Na zawsze pozostaniesz w moim sercu. Będzie mi Ciebie strasznie brakowało.
Dzięki za podpowiedzi i miłego wieczoru wszystkim nurkom i mirabelkom ;)
@holihopter:
Komentarz usunięty przez autora