Wpis z mikrobloga

@Qraape: właśnie szczególnie mnie zainteresowało, że dodali też na konsolach nowej generacji. Ciekawy jestem jak to działa. Czy jest po prostu przełącznik w menu? Jak to jest włączone to używa FSR zamiast TAA do upscalowania?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@yeradd: TAA jest do wygładzania krawędzi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie wiem po co ten FSR na konsolach, bo 60 fps chodziło do tej pory dobrze, a tryb raytracingu w 30 fps nie zmieni się magicznie w 60 fps dzięki FSR. Chyba się machnęli w opisie.
TAA jest do wygładzania krawędzi


@Qraape: Nie tylko. TAA używa się w dzisiejszych czasach również do upscalowania rozdzielczości. W 99% na konsolach w ten sposób się upscaluje aktualnie. FSR również załatwia wygładzanie krawędzi przy okazji upscalowania, więc gdy FSR jest włączone nie używa się TAA w ogóle.

Nie wiem po co ten FSR na konsolach, bo 60 fps chodziło do tej pory dobrze, a tryb raytracingu w 30 fps nie zmieni
@pablo397: właśnie przeczytałem o tym. W sumie brzmi to najsensowniej. Ludzie mówią, że jakość obrazu jest dużo lepsza, a niektórzy wspominają, że płynność też. Szkoda, ze aktualnie nie mogę sprawdzić na ps5, ale na PC sobie przed chwilą odpaliłem i na GTX 1080 śmiga fajnie, bez porównania z FSR 1.0, które było wcześniej, a i wydajność mam wrażenie jest lepsza.