Wpis z mikrobloga

@WolfSky: Wygląda że źle to mierzysz, bo podłączeyłeś się do skrajnych końców, powinieneś do jednego z skrajnych oraz suwaka. Powinna być jakoś środkowa nóżka, może gdzieś od frontu widać 3cie przyłącze do tego potencjometru?
Ale może być, że dobrze mierzysz, tylko to (bardzo) nietypowy potencjometr 2-wyprowadzeniowy, gdzie w tak egzotyczny sposób jest wyprowadzone ścieżka i suwak....
Mirki nie działa mi zmiana temperatury nawiewu w aucie.


@WolfSky: jak w miarę współczesne auto , a nie golf2 (a po panelu by na to wskazywało) - to regulacja temperatury odbywa się przez regulacje pozycji "klapkotronika" w postaci puszczania powietrza przez nagrzewnicę (pozycja ciepło) przez parownik klimy(pozycja zimno) - i 99% uszkodzeń to nie regulacja z panelu, a uszkodzenie w postaci blokady klapki (przykleiła się do brudu) albo servomotorka ruszającego tą
@WolfSky: Co to za auto, bo w niektórych żeby się do klapki dostać to trzeba całą deskę zdemontować? To jest robota na dni ... xD Niektórzy znaleźli sposób i wycinają w odpowiednim miejscu towór serwisowy multitoolem i potem to zaślepiają.
@WolfSky: wszyystko znajduje się głęboko zakopane pod deską rozdzielczą. Tam masz "mikser" z nagrzenicą, parownikiem, klapkami i rozdzielaczami na szybę/nogi/przód itd
Nawet nie wiem o jakim aucie rozmawiamy ;)

Jak nie bardzo czujesz, to nie bierz się za to, bo (przeważnie!) trzeba pół auta rozebrać by się do tego dobrać by wyjąć, gdy w dodatku wiesz czego i gdzie szukasz, i nierzadko trzeba jeszcze spuścić płyn chłodniczy i klimę rozpiąć ;)
Pobierz hrumque - @WolfSky: wszyystko znajduje się głęboko zakopane pod deską rozdzielczą. Ta...
źródło: comment_16675123817Hhs7EhjfyT7Z0gpatJ2GH.jpg