Wpis z mikrobloga

@SerTrapistow: opory toczenia głównie. Plus z reguły dziwaczne rozmiary.
Oczywiście kosztem przyczepności. Jak w testach spalinowych oszukiwali tak tutaj np oponami chcą zwiększyć zasięgi.

Jest np Continental Eco 6 czy jakiś tam model z 6 w nazwie W testach opon jeżeli chodzi o przyczepność wypada na poziomie chińczyków bez etykiety eu. Ale w oporach toczenia niszczy wszystko.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
@SerTrapistow: niższe opory plus często nie są tak głośne jak zwykle. Następna sprawa że elektryki są #!$%@? ciężkie i te opony muszą to wytrzymywać. W tesli model 3 ciśnienie do jakiego powinno się nabijać opony to 2.8 bara więc też troszkę więcej niż do golfa czy dustera
  • Odpowiedz
@SerTrapistow: Jak robisz opone w nietypowym rozmiarze to masz mniejszy jej „naklad” a co za tym idzie jest drozsza.

Edit : dobra widze ze ta opona jest ekskluzywna xd
  • Odpowiedz
@SpalaczBenzyny: Aż mi się przypomniała dyskusja z wujkiem, domorosłym fizykiem, który twierdził, że wąskie opony mają lepszą przyczepność, bo więcej masy pojazdu jest położone na mniejszej powierzchni. xDDDDD
  • Odpowiedz
@cwlmod: No dokładnie tak skomentowałem jego wywody, że musi zadzwonić do wszystkich teamów wyścigowych bo wychodzi, że tam partacze pracują i nie znają się na rzeczy wsadzając tak szerokie kapcie. Dawno nie widziałem tak czerwonego odcieniu na czyjejś twarzy xDDD
  • Odpowiedz
@Kauabang: Zrozumiał na końcu? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Pewnie tłumaczył ci że tarcie zależy od współczynnika i od nacisku. Węższa opona daje większy nacisk więc ma lepszą przyczepność tak?

A ten współczynnik to potrafił wyjaśnić? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
To tak jak z oponami do rowerów, są osobne opony niby do e-bikeów za 2x tyle co zwykłe xDDDD


@Kauabang: to co się podziało z rowerami to w ogóle rak, zarówno pod względem samych rowerów, ale w szczególności, ceny części.. miałem jeden rower który chciałem sobie odrestaurować, pomalować itd, trzeba nowy amortyzator z przodu, napęd.. zobaczyłem ceny zrobiłem xd. 300-400% drożej niż było. więc gnije w kanale.
Co do samych
  • Odpowiedz
Aż mi się przypomniała dyskusja z wujkiem, domorosłym fizykiem, który twierdził, że wąskie opony mają lepszą przyczepność, bo więcej masy pojazdu jest położone na mniejszej powierzchni. xDDDDD


@Kauabang: Akurat ma rację.. z tym że dotyczy to zimy, a konkretniej śniegu aby opona się lepiej wgryzała w podłoże. Jest nawet reguła że na zimę zakłada się cieńsze opony właśnie po to co mówił Twój wujek. ale klimat się u nas trochę
r5678 - > Aż mi się przypomniała dyskusja z wujkiem, domorosłym fizykiem, który twier...

źródło: comment_1667187643yGPViDOtcc0bo35MrkgGJ7.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz