Wpis z mikrobloga

Mam taki pomysł od dawna żeby zrobić klawiaturę która mierzyła by nacisk na WASD. Można by np. regulować siłę hamowania/przyspieszenia w grach w zależności jak mocno wciśniemy przycisk. Albo sile skrętu.
Albo prędkość biegania w FPS. W sumie zastosowań mnóstwo by to mogło mieć.
Tak samo brakuje mi myszek z wibracjami tak jak pady wibrują w grach tak żeby myszki wibrowały.

Szkoda, ze PC jest mocno toporne na jakiekowliek zmiany i żaden producent nie próbował nawet takich rzeczy wprowadzać
#komputery #gry #gaming #pcmasterrace
SerTrapistow - Mam taki pomysł od dawna żeby zrobić klawiaturę która mierzyła by naci...

źródło: comment_1667009716ZutT0YiOCAlRrLB4n8xdr9.jpg

Pobierz
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mam taki pomysł od dawna żeby zrobić klawiaturę która mierzyła by nacisk na WASD. Można by np. regulować siłę hamowania/przyspieszenia w grach w zależności jak mocno wciśniemy przycisk. Albo sile skrętu.


@SerTrapistow: ktoś już to wymyślił ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

Nazywa się to klawiatury analogowe np. Razer Huntsman V2 Analog. Tyle że:
- to drogie rozwiązanie
- i tak lepiej-skuteczniej grać na pełnowymiarowym padzie z analogowym
  • Odpowiedz
@yhbgrobdoivbvwamsv: Kiedyś grając na PS2 w GTA miałem takie wrażenie. Wiele lat później dowiedziałem się, że DualShock2 miał wszystkie klawisze analogowe z poziomami czułości i faktycznie tak było, tyle że niewiele gier z tego korzystało.
https://www.ign.com/articles/2001/09/27/dual-shock-2-review

The biggest difference between the Dual Shock 2 and the original, other than the change in color, is the fact that with the new controller for PlayStation 2, all of the buttons and even
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@SerTrapistow: czy wibracja w myszce nie spowodowała by jej przemieszczenia? Na zasadzie, że jak wibruje to jednak delikatnie będzie się ruszać na boki, w związku z czym w FPSach byłoby trudno celować
  • Odpowiedz