Wpis z mikrobloga

Serwis LG to jest jednak klasa. W czwartek zgłosiłem przez stronę zgłoszenie naprawy martwych pikseli w telewizorze. W piątek zadzwonili z prośbą o dosłanie zdjęć, ale jako że byłem poza domem zrobiłem to późno wieczorem w niedzielę. W poniedziałek puścili dalej do serwisu. Dzisiaj (wtorek) jestem już po wizycie technika i z nowym wyświetlaczem i gwarancją na kolejne dwa lata (obecna się kończy za pięć dni).

#lg #oled #tv #telewizory #serwis #naprawa
  • 6
@brakloginuf: ja tak miałem z gwarancją Samsunga na pralko-suszarkę, gdzie po miesiącu czekania i prania na mieście wywaliłem ją na korytarz i kupiłem nową innej firmy. Zgłoszenie naprawy pod koniec listopada, technik #!$%@?ł na początku grudnia. Sprzęt zabrali w LUTYM XD.
@victordeleco2: No u mnie się pojawiło ich dosyć sporo. Ale technik mówił że to nie jest jakaś częsta usterka i że w tych nowych gdzie dają pięć lat gwarancji już praktycznie się to nie zdarza.
@victordeleco2: Martwe piksele nie mają nic wspólnego z wypalaniem.

Wypalanie oznacza mniejszą efektywność subpixela przez co daje on ciemniejsze światło ostatecznie pokazują, że jakaś "wypalona" strefa jest na przykład ciemniejsza dla danego koloru RGB/cmyk. Ale piksele nadal działają.

Martwe piksele to martwe piksele. Pojedyncze sztuki lub małe zgrupowanie pikseli, które całkowicie się nie "włączają". W Oledach to istna rzadkość ze względu na ich konstrukcję, ale czasami się zdarzają.

Nie mylić pojęć,