Aktywne Wpisy
greenbong +134
Nie rozumiem jak można chcieć mieć dzieci. Jestem u siostry trzeci dzień, dwójka dzieci 2 i 5 lat i to jakiś koszmar xds
Ciągle trzeba się tym zajmować, bez przerwy potrzebuje uwagi. Siorka i szwagier od 4 lat to wrak człowiekow. Ciągle niewyspani, ciągle rozdrażnieni, dla nich błogosławieństwem jest jak przyjadę na 3 dni, bo dzieci mnie lubią i mają w końcu chwilę spokoju xd.
Ta relacja z tymi dziećmi, pomimo że
Ciągle trzeba się tym zajmować, bez przerwy potrzebuje uwagi. Siorka i szwagier od 4 lat to wrak człowiekow. Ciągle niewyspani, ciągle rozdrażnieni, dla nich błogosławieństwem jest jak przyjadę na 3 dni, bo dzieci mnie lubią i mają w końcu chwilę spokoju xd.
Ta relacja z tymi dziećmi, pomimo że
alberto81 +1085
1. Nieco większy świat gry, wypełniony większą ilością pobocznych lokacji, takich jak arena orków (tam gdzie w G2 jest bagienny smok) czy wieża mgieł.
2. Dużo więcej zadań pobocznych, które też będą się pojawiać dopiero w następnych rozdziałach.
3. Większa nieliniowość gry. Nasze decyzje powinny mieć chociaż minimalny wpływ na to co się dzieje w świecie gry. Tak samo wybór gildii powinien mieć wpływ na dalszą fabułę, przynajmniej w takim stopniu jak to było w Gothic 2, żeby faktycznie można było przejść tę grę 3 razy i za każdym razem odkrywać coś nowego.
4. Crafting i alchemię z prawdziwego zdarzenia.
5. Zręcznościowy i rozbudowany system walki, który będzie też wymagał odpowiedniej taktyki, aby gra nie była głupim "klikaczem" jak Gothic 3 czy Arcania. I żeby nie było, nie uważam systemu walki z oryginalnego Gothica za zły. Ba, moim zdaniem w remake'u mogliby wprowadzić system walki identyczny jak w Nocy Kruka, ale podejrzewam, że dla większości graczy byłby obecnie zbyt drewniany.
Natomiast z mniej ważnych rzeczy, ale to póki co przychodzi mi tylko jedna rzecz do głowy:
5. Możliwość obstawiania pojedynków na arenie w Starym Obozie, oraz większą ilość przeciwników na tej arenie. Być może nawet jakiś turniej.
#gothic #gothicremake
7. Poprawiona historia świata gry. Co prawda w G1 nie jest to najważniejsze, ale się rozjeżdża z kolejnymi częściami.
Nawet mam pomysł na serię wpisów na ten temat, więc tutaj nie będę się rozpisywał
przykład
Bitwa o Varrant Tom II
Skoro stwierdzili, że biorą historię z G3 pod uwagę to mam nadzieję, że wątek
Co do lore to myślałem jeszcze o jednej rzeczy, a mianowicie o orkach. W oryginalnej trylogii trochę bolało, że orkowie w G3 byli całkiem inni od tych z poprzednich części. Już pal licho inny wygląd, bo jednak G3 miał lepsza grafikę, ale ciężko było wytłumaczyć, że nagle zaczęli mówić językiem ludzi i mieli do nich zbliżoną kulturę, w
Jak ona działa w Gothicu? Zwojów można ot tak używać czy trzeba się jakoś tego nauczyć? Czym są kręgi? Czy posiadanie łaski boga jest wymagane, aby ich się nauczyć czy można to pominąć?
Pewnie jest jeszcze parę innych kwestii dotyczących jej
A w przypadku remake dwójki nie obraziłbym się o możliwość importu save'a z G1
Ewentualnie runy zostawić Paladynom w G2.
Co do importu save do remake'u G2, to moim zdaniem już Wiedźmin 2 i 3 pokazał że to bez sensu, bo niby importujesz
Akurat w Wiedźminie to #!$%@? temat importu. W W1 można ocalić Addę, aby wzięła ślub z Radowidem. W W2 możemy oddać małą Radowidowi i zakończenie jest takie, że Roche zaczyna służyć Redanii. I co? Gówno.
W Mass Effect dobrze to zrobili. Postacie pamiętają ciebie lub nie. Świat żyje twoimi konsekwencjami nawet jeżeli realnie druga ścieżka wygląda tak samo.
Jak to w Gothicu mogłoby