Wpis z mikrobloga

@kepasa69: @rzep informacja dla was, czytajcie czasami na co się zgadzacie. Rzepie, dzięki za bloka, ciężko przeczytać TOS - wystarczy 5 minut i wiecie wszystko.

https://www.starlink.com/legal?regionCode=PL

https://www.starlink.com/legal/documents/DOC-1052-90616-66?regionCode=PL

Zwrot Zestawu i częściowy zwrot kosztów. Starlink zaoferuje Państwu możliwość: (a) zwrotu i wymiany Zestawu Starlink w związku z ważnym roszczeniem gwarancyjnym na podstawie punktu 8.3 (Ograniczone środki prawne); lub (b) otrzymania częściowego zwrotu pieniędzy za Zestaw, jeśli Starlink wprowadzi Istotną Zmianę
  • Odpowiedz
@Noiceno: Dzbanie, czy ja gdzieś twierdzę, że nie miał do tego prawa?

Piszesz kucowe truizmy nie na temat nie mając pojęcia o czym mówisz.

P.S. Podnieśli ceny o 45% a nie o 50% więc żadnego zwrotu nie ma dla pechowców.
  • Odpowiedz
@Noiceno: Nie zostaliśmy, bo zarówno ja jak i @kepasa69 jesteśmy w okresie możliwości darmowego zwrotu.

Wiem, że się zawiodłeś, bo twoja zawistna duszyczka bardzo chciała by ktoś inny miał gorzej.
  • Odpowiedz
@przegryw_28: a powiem ci nie wiem zbytnio skąd to idzie, po trackingu sadze ze z chyba z de albo uk. Umowy nie ma, działa to na zasadzie subskrypcji. A zwrot nie wiem dokąd ale wiem tyle ze zwrot się robi przez ich stronę wiec pewnie oni załatwiają kuriera
  • Odpowiedz