Aktywne Wpisy
pylylylyp +651
saakaszi +132
Cooo ???????????????????????????????????????????????????
XDDDDDD (-‸ლ)
#neuropa #bekazprawakow #bekazkatoli #polska #prawo #rakcontent #polityka #bekazkonfederacji #konfederacja
XDDDDDD (-‸ლ)
#neuropa #bekazprawakow #bekazkatoli #polska #prawo #rakcontent #polityka #bekazkonfederacji #konfederacja
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
https://investorplace.com/2022/10/why-are-chinese-ev-stocks-nio-xpev-li-down-today-otc-19/
#gielda #nio #ev
Na spółkach technologicznych jest nieciekawa atmosfera:
- meta - nietrafiony projekt cukierberga w którym utopił miliardy, a facebook odchodzi do lamusa
- microsoft - zapowiada zwolnienia
- amazon - wstrzymuje inwestycje w nowe centra dystrybucyjne
- apple - po premierze najnowszego iphone docierają informacje o ograniczeniu produkcji
To tylko niektóre przesłanki które świadczą o słabości i niepokojach w branży tech. Dodaj do
Tryb god mode który załączył się manipulantowi móskowi wcale nie pomaga firmie, a tesla semi to gwóźdź do trumny przy obecnych problemach trapiących auta ev. Coś tam wiem na temat transportu drogowego, i te ciągniki mogą być traktowane co najwyżej jako ciekawostka, albo do robienia pokazówki przed klientem na krótkich trasach.
Zasięg kilkuset kilometrów jest śmiesznie niski, przy konwencjonalnych pojazdach mających zasięg 3-4000 km
Megachargery, które powstają na centrach dystrybucyjnych zainteresowanych firm mogą mieć nawet 1.6 MW w szczycie.
Już prędzej to będą hybrydy z pantografami i siecią grakcyjną na autostradach, niż elektryki na baterie.
Transport to nie tylko centra dystrybucyjne, to też chłodnie, odbiory i dostawy do mniejszych firm i sklepów. Ciężarówkę tankujesz 30min na tydzien jazdy, tesla semi musi być ładowana przynajmniej 1-2x na dobę i stać przy ładowarce godzinę dwie lub więcej.
Jak dobrze pamiętam, to coś takiego działa już w niemczech.