Wpis z mikrobloga

Nie mam siły na #januszebiznesu
Zamówiłam narożnik gdzie czas dostawy podany był na 14-21 dni.
Firma dostała więcej zamówień niż się spodziewali i postanowili olać klientów i nawet nie informować o opóźnieniach.
Co telefon na infolinię dostawałam zupełnie inne informację.
Ze cztery razy byłam okłamana na tamat terminu dostawy.
Po ponad 2 miesiącach dostałam dziś narożnik.... bez części do montażu.
Kurtyna.
Kot chociaż zadowolony xD

#zalesie #pokazkota
CurlyHairGirl - Nie mam siły na #januszebiznesu 
Zamówiłam narożnik gdzie czas dostaw...

źródło: comment_16658278165X2brT87Zd37EKGpG8eUkr.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@Kreda_na_talerzu nie będę nakręcać na razie na wykopie dymów na nich, to i tak mała polska firma. Zobaczymy jak szybko doślą brakujące części.

@michal1498
@sierpien22 Zwykły narożnik ale w bardzo okazyjnej cenie. Spodziewali się, że te 150 promocyjnych sztuk sprzeda się pewnie w dwa miesiące a nie dwa tygodnie i siadła im produkcja.
Normalna sprawa, wystarczył by telefon czy nawet mail z informacją, szacowana nowa data i po temacie.
  • Odpowiedz
@CurlyHairGirl: Tylko mi nie napisz, jak to już ktoś tutaj niedawno - że się d---------m :)
Mnie wychowano w linii: "jeśli jest okazja, to któraś strona jest idiotą". Oczywiście nie mówimy o jakichś koleżeńskich układach.
A poważnie - skoro on był zwykły - to czemu nie jakaś ikeła czy coś stacjonarnego? Dajesz rachunek na stanowisku dowozu i w zębach za kilka dni dostarczają.
  • Odpowiedz
  • 0
@sierpien22
To ich pierwszy narożnik w sklepie więc okazje można wytłumaczyć chęcią reklamy.
A kupiłam u nich bo identyczne narożniki w innych sklepach kosztuja ponad 2-3 tysiące a ten w dniu zakupu był za 1300. Teraz już podnieśli cenę o 1000zl.
Opinie o sklepie były dobre, był jakiś starszy komentarz o opóźnionej dostawie więc się z tym liczyłam ale nie z brakiem kontaktu i kłamstwami.
No i nie przewidzialam, że przyjdzie
  • Odpowiedz
  • 0
@sierpien22 no i bardziej spodziewałam się słabej jakości niż takich problemów z komunikacją.
Ale stwierdziłam, że jak mam kupić g---o kanape z Ikei za 1000 której się właśnie pozbyłam a dobrze wyglądający 3 metrowy narożnik to nawet przy słabej jakości wolę ten drugi
  • Odpowiedz
@CurlyHairGirl: Kanapy z I za jakieś 1k nie licząc kosztów pokrycia - to się u nas sprawdzały. Ale wiem, wielu ludzi ma złą opinię o I, nie będę dyskutoawał.
u nas to są 2 rodzaje:
a) ikeła, jysk i takie tam sieciówki - z założeniem, że w miarę tanio, się rozleci i się zmieni
b) sosna - tu "dzieci po dzieciach", ale i tak zamawiamy w stacjonarnych, bo chociaż model
  • Odpowiedz
  • 0
@sierpien22 Na stronie mieli realne filmy narożnika a że jest to narożnik za tysiąc to spodziewałam się jakości jak z sieciowki. Tu jednak zaskoczenie bo właśnie na nim siedzę i jest sztos. Nie mam nic do zarzucenia jakości narożnika tylko jakości obsługi klienta i o tym piszę od początku.
Właśnie też wrzuciłam zdjęcie w google i pojawił się identyczny model na innych stronach z meblami i kosztuje od 2-3.5 tys w
CurlyHairGirl - @sierpien22 Na stronie mieli realne filmy narożnika a że jest to naro...

źródło: comment_1665831173iFQyoaiJ1UognZ0bA0CFmk.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Na stronie mieli realne filmy narożnika


@CurlyHairGirl: Co? :) Ty widziałaś co jest na stronach Ali a co czasem przychodzi?
No ale dobra - jak jesteś zadowolona z produktu to nie było pytania.
Ja się nie wypowiadałem o jakości obsługi klienta, bo jak czasem jakieś niemeblowe rzeczy zamawim z netu, to się niczego nie spodziewam w tej kwestii - bo robię to tylko wtedy, gdy nie ma ich w fizycznych.
  • Odpowiedz