@Sir_Well_Endowed: Miałem okazję jeździć testowo nową RAV4 a obecnie Tusconem hybrid. Rav4: głośno już powyżej 120km/h, w Tusconie zdecydowanie ciszej nawet pow. 140km/h. Rav4 zdecydowanie lepiej wybiera nierówności, w Tusconie zawiedziesz się już na pierwszych progach czy dziurach. Wnętrze fajniejsze w Tusconie, zdecydowanie więcej miejsca, i lepiej działający "asystenci" - np. tempomat adaptacyjny. Pokuszę się o stwierdzenie, że jakość wnętrza również lepsza. W Rav4 zdecydowanie bardziej zaawansowany nowszy i wydajny napęd
@Sir_Well_Endowed: @Utiopa: @madrzew: to jeszcze więcej powiem. Aktualnie Tuscon z 2017 roku, benzyna wyzionął 2 tygodnie temu ducha przed 100tys. km. Serwisy olejowe itd. zgodnie z książką. Codziennie dojazdy do pracy 8km, 3-4 razy w tyg. 40km do Krakowa, tam wiadomo korki, koreczki. @madrzew: ten Nline nie jest za niski? Mam domek wypoczynkowy w górach i zimą jest tam problem z odśnieżaniem
@Sir_Well_Endowed: jeździłem Qashqai z tym silnikiem i wrażenia bardzo dobrem. W xtrailu siedziałem i mialem okazję się pobawić wyposażeniem- jakość nie do porównania z Toyota.
Panowie co warto wiedzieć przy wyborze nowego samochodu, Tucson albo RAV4.
Planuje pojeździć 2 lata do około 120tys. km i sprzedać
Komentarz usunięty przez moderatora
@madrzew: ten Nline nie jest za niski? Mam domek wypoczynkowy w górach i zimą jest tam problem z odśnieżaniem
@Sir_Well_Endowed: jaka diagnoza ASO/serwisu?
@Sir_Well_Endowed: kurczaki, lipa straszna.
@Sir_Well_Endowed: tam rzeczywiscie jest chyba wszystko z przodu nieco nizej ale chyba nie jakos znacząco?
@Sir_Well_Endowed: Co to znaczy?