Wpis z mikrobloga

@skate1: Ja jeżdżę hyundaiem i30N która mając napęd fwd robi ową setke w 5.3 sekundy co jest znacznie większym osiągnięciem niż dorzucenie mocy w napędzie 4x4.

Takie osiągi ma mercedes a45 od prawie dekady nie mówiąc już o pozostałych mocnych autach z 4x4, które robią 4,5-4 sekundy.

Dzisiaj każde auto sportowe z takim napędem jak się dłubnie do 400 koni to zrobi 4s do setki lub mniej. Mnie to już po
@cwlmod: Słuchaj właśnie dlatego ze takie i30n, jest ośką to nigdy nie zbliży sie czasowo do takiej eRki, chodzi mi o to że w markach "dla ludu" takich pojazdów jest coraz mniej albo już nich nie ma. Type R? niee Megan RS nieee, to może inne modele innych marek z poziomu VW? No nie, mogą tylko pomarzyć o takich osiągach. Nie liczać super carów i niemieckiej trójcy to już mało kto
@skate1: Nie, nie rozumiem. Golf R kosztujący 280k nie jest dla mnie typowym przedstawicielem marek "nie-premium". Poza tym już jego poprzednia generacja też dałaby radę taki czas zrobić po dłubnięciu silnika. Golf R to po prostu nie jest auto dla ludu.

Naprawdę nie ma nic szokującego dzisiaj w dłubniętym 2.0 L turbo z 4x4 które robi taki czas.

Widać, że nie siedzisz w temacie aut sportowych. Sprawdź sobie jaki czas ma
@skate1: @cwlmod: Ok, ośka jedzie też fajnie, ale fakt jest taki, że między 7R, a 8R jest duża różnica, o wiele lepiej zestrojony napęd, 400KM w poprzednich generacjach czy to cupry 4x4 czy 7R robiły gorsze czasy przy tej samej mocy. Jest wow, bo takie czasy robią auta po 700k+ :)
@skate1: @cwlmod: @Trusky92: #!$%@? wyniki tak na prawdę jak na taki kompakt ale to długo nie pojeździ jak dostaje ognia. Znajomek pracował u trójmiejskiego dealera VAG'a i z tego co mówił to tai wóz się WYNAJMUJE (słowo klucz) nowy, bierze pakiet serwisowy i oddaje w #!$%@? po zakończeniu najmu żeby nie zbankrutować. Tak jak zawsze chciał używaną cuprę tak się po tej pracy wyleczył ( ͡° ͜ʖ
@elemenTH: Ja mam Cuprę z 2.0 TSI, niestety nie ma frajdy za darmo, trzeba liczyć na serwisy olejowe, opony i inne duperele drożej, ale proszę, te silniki porobione pod 400 potrafią pojeździć 150kkm, jak zmieniasz olej co 8kkm i jeździsz z głową to nic się nie stanie, zwłaszcza, że nowe tsi nie biorą grama oleju, jeżdżę bardzo agresywnie i nie dolewam nic od zmiany do zmiany, pali 7-15 oszczędnie/pełna #!$%@?, ja
@Trusky92: no nie ma, auto strasznie dostaje w #!$%@?ę szczególnie od startów z launcha, ciekawe czy Ci sprzęgła wytrzymają do tych 90tys bo one często 50tys i się zużywają jak jest jazda na wklepanym.
@elemenTH: LC użyłem może 4 razy od kwietnia, nie jara mnie to, potrafię lepiej z buta ruszyć, no to wymienię sprzęgła i nawet dwumas, to będzie 8k, na takie auto to nieduże koszta, uwierz mi, że frajda z jazdy 1400kilogramowym 300 konnym autem jest bezcenna, ludzie mi klamki próbują wyrwać jak ich wożę.