Wpis z mikrobloga

Spróbowanie motorka enduro to był jednak dobry ruch.
Po przesiadce ze sportowej 600, codzienna jazda to inny rodzaj doświadczenia. Nigdzie mnie się nie spieszy, siedze wysoko i wszystko widzę, mogę swobodnie zjechać w każdą drogę i nie boli mnie myśl o torturach zawieszenia przy trafieniu na kiepskiej jakości asfalt (takie 60%). Zauważyłem też duża łatwość przy wybieraniu się na przejażdżki w wolnym czasie, nie planuje wyjazdu po prostu wsiadam i jadę bo zawsze znajdzie się miejsce w pobliżu do którego nie wjechałem.

Na sporcie trudno było mi jeździć powoli. Motocykl kusi do szybkiej jazdy, która zawsze dostarczała sporo adrenaliny ale niejednokrotnie była lekkomyślna . Z plusów sporta które zauważyłem to; szybkie przemieszczanie między miastami, wrażenia jak z lotu odrzutowcem przy lawirowaniu między autami, niesamowicie atrakcyjny wygląd.

Warto wspomnieć, że pobyt na stacji benzynowej jest bardzo przyjemny, tankuje do pełna za cale 28zl i trudno mi to zjeździć za jednym razem.
Z kolei Hornetem, opróżnienie zbiornika to pestka tankowanie do pełna to takie 65zl i przy sobotniej sesji spokojnie bywałem na niej dwa razy.
Wrzucam zdjęcie piaskowego potworka
#motocykle #motomirko
Pobierz
źródło: comment_1665310596tZjTJnz1nWxs37tJr7oF5z.jpg
  • 32
@gosvami: motor na niskim stopniu kompresji interwały serwisowe jak w motocyklu drogowym, zalezalo mi na tym żeby to nie był wyczynowy silnik, co prawda w serwisu jeszcze nie odwiedziłem, ale motocykl nie ma jeszcze 10k więc poza olejowym i napędu jeszcze nie będzie nic do zrobienia daj borze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@MisPalkis: czym się różni enduro, cross i dual sport, rozróżniam tylko to, że chodzi o kwestie homologacji, interwałów serwisowych i gorszego lepszego zawiasu, ale ostatecznie to zawsze enduro i dual sport były dla mnie tym samym
@dejwis chyba dyskusja o tym nie ma sensu, bo producenci czesto uzywaja tych terminow zamiennie. Ogolnie jednak kolejnosc jest taka (dla mnie): cross (bez homologacji, bez zadnych dodatkow), enduro (dalej bez homologacji ale czesto z swiatlami), dualsport (road legal enduro), adventure (duze i male, z oponami raczej na asfalt i szuter)
@xspeditor: wiesz co nie miałem pełnego kombinezonu takiego typowo pod sport, kurtka adrenalin z podpinkami i osobno spodnie spidi. jedynie z tego zestawu problem mam z butami i kaskiem. Tymczasowo jeżdżę jeszcze w kasku drogowym HJC i zwyklych butach za kostkę.
Właśnie szukam kasku z goglami, bo w tym co mam jest mało komfortowo