Wpis z mikrobloga

@dzek: dodanie buspasów jest w interesie każdego - nawet kierowców. Im więcej buspasów -> tym lepszy transport publiczny -> tym więcej osób go wybierze (najczęściej tych co nie lubią/nie potrafią/nie chcą jeździć - więc największe zawalidrogi co nie potrafią ruszyć na światłach) -> tym mniejszy ruch samochodowy -> tym mniej czasu spędzisz w korku, jeżeli nie chcesz przesiąść się do komunikacji publicznej
Buspasy są absolutnie konieczne w większych miastach


@Aroneu: we Wrocławiu po usunięciu buspasa zmniejszyły się korki i MPK zyskało na czasie. Mamy jeszcze kilka takich, ale idioci z magistratu udają, że tego nie widzą ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nie, ludzie nie narzekają, jak się dobuduje buspas obok drogi.
@dzek: Nie zapominajmy, że zabiera się ten pas korposzczurom, które na każdą trasę dłuższą niż 600m muszą rozpędzać 2-tonową kupę żelastwa i zabierać 6m x 3m pasa jezdni, żeby mogła po nim w dogodnym czasie przejechać maszyna (niejedna), która przewozi w godzinach szczytu 80-140 osób.

To oczywiste, że buspasy są zajebiste i potrzebne, a każdy, kto uważa inaczej ten albo jest płaskoziemcem urbanistyki albo ma własne interesy, bo jest właśnie właścicielem
pomijajac "główne" heheszki to z buspasami ludzie mają problem dlatego, że zabiera się jeden pas dla samochodów, a nie dodaje nowy buspas ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@dzek: co proponujesz, żeby zrobić, żeby dodać nowy buspas na Puławskiej zamiast zamienić istniejący na buspas? Burzenie 10 kilometrów budynków? Bo Pułaska jest w większości zabudowana. Nawet jeśli są jakieś fragmenty, gdzie faktycznie można by dobudować buspas to potem i tak
@szyy: a skąd ja w ogóle mam wiedzieć gdzie ta twoja Puławska jest? XD

Ja mówiłem - ja o buspasach nie mam zdania. Za mało korzystam z miast w ogóle, a opinie o buspasach mogę skrócić do "czasem spoko, czasem nieprzemyślane"