Wpis z mikrobloga

Dobra, czasz wylać gorzkie żale.
Pełno jest tu wpisów, że w pewnym wieku jak kobieta nie ma dzieci/męża/kochanka to wariatka. No i że większość kobiet czeka na księcia na białym rumaku z wypchanym po brzegi portfelem albo typa 10/10, ewentualnie jakiegoś Sebixa. Jakim w takim wypadku muszę być przegrywem/wariatką skoro lvl 28, co prawda panna z odzysku, ale bez bombelków, trafić na kogoś normalnego nie mogę? Ex mąż - przemoc finansowa i psychiczna (pracuję od 19 roku życia, więc nie byłam utrzymanką), potem trafił mi się kolejny toksyk - alkoholik. Po półtorarocznym dochodzeniu do siebie stwierdziłam, że dobra, czas wrócić na rynek matrymonialny. No i tu jest problem. Tinder to wylęgarnia zła, nie idzie nikogo normalnego poznać, a uważam że jakiś wymagań z kosmosu nie mam. Wychodzę z założenia, że wspierając siebie nawzajem można dojść do wszystkiego razem, że jak jedno leci w dół, to drugie ciągnie do góry i na odwrót. Stawiam na rozmowę, zamiast domyśl się i nic. Ponoć z wyglądu nie straszę i głupia też nie jestem (do Einsteina mi brakuje, ale mam większe IQ niż rozgwiazda), ze wszystkim musiałam i potrafię poradzić sobie sama (no dobra, lodówki na 4 piętro nie wtargam, ale ogarnę sobie transport ( ͡° ͜ʖ ͡°))
Przez pół roku spotykałam się z gościem, nie wypaliło - trudno, tak bywa. I pojawia się teraz ex - niby się zmienił, tylko ja nie wiem czy chcę znów próbować, boję się po prostu. A poznać sensownej osoby nie mogę, bo portale randkowe to dramat w trzech aktach. I żeby nie było, że lecę na kasę/wygląd - moi ex bardzo dobitnie pokazali, że nie poleciałam ani na wygląd ani majątek.
Zwierząt nie kupię czy nie przygarnę, bo mam alergię, więc zostaje mi smutek i gorycz samotności. Ewentualnie zmiana orientacji, ale żeby to takie proste było ¯\_(ツ)_/¯
Co u mężczyzn powoduje "kliknięcie", że ta a nie inna kobieta jest tą, z którą chcecie się spotykać?
Żale wylane, idę wyć w poduszkę i dalej ubolewać nad swoim jestestwem ()