Wpis z mikrobloga

Ile czasu serwis #morele @morele_net może badać/naprawiać wysłany na reklamacje produkt? Jutro wysyłam monitor z martwymi pikselami, i trochę sadge bo nie wiem na ile czasu pozbawiłem siebie możliwości używania PC. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Czy jeśli serwis zatwierdził reklamację (na podstawie opisu i dołączonych zdjęć) to znaczy że jest to pozytywnie rozpatrzone i będzie naprawiany sprzęt, czy dopiero po wysyłce serwis znów bada sprawę czy sprzęt łapie się pod reklamację?
Z 2 tygodnie może to wszystko trwać?

#pcmasterrace #komputery #monitory
  • 6
@AryanWonderBoi: Raz odsyłałem Samsunga 21:9 na rękojmie - Pojawiła się "pionowa" linia "stuck" pixeli, wymienili cały panel, jak pamiętam to sprzętu nie miałem od chyba środy (wysyłka) do następnego piątku (Paczka u mnie), jakieś półtora tygodnia od wysyłki do powrotu.

Wątpię też, aby "serwis" Moreli cokolwiek robił. Naprawa monitorów wygląda tak, że wymienia się cały panel, bo nic z tymi pikselami nie zrobią, więc sprzęt pewnie leci prosto do serwisu producenta
@AryanWonderBoi: Trzymam kciuki, aby poszło jak najszybciej. U mnie sprawa była oczywista, więc pewnie poszło to wszystko bardzo szybko przez rękojmię, oby u Ciebie było tak samo, bo różne są historie z tymi autoryzowanymi serwisami niestety :(
@Tomaszwro Raczej odrzucą znając życie. Patrząc po stronie producenta to mam za mało martwych pikseli żeby uznali reklamację. A zarazem tylko pozbawiam się monitora i narażam na zagrożenia związane z transportem. No ale YOLO ( ͡° ͜ʖ ͡° )*:
@AryanWonderBoi: Jeśli to były tak zwane "stuck" pixele, czyli takie, które z jakiegoś błędu zatrzymały się na jednym kolorze i nie chciały się zmienić na inny to tak - Czasami mogą się one "odblokować" i zacząć działać. Jeśli to były "martwe" pixele (Tzn było widać brak koloru [czarny]) to zdarza się to niezwykle rzadko, gdyż wtedy każdy subpixel jest martwy i blokuje przepuszczenie światla, przez co pokazuje się ostatecznie czarny pixel,