Wpis z mikrobloga

Ja #!$%@? co Yanosik #!$%@? to ja nawet nie. Tak nasrane reklamami, że same zaczynają się przykrywać. Człowiek chciał po prostu mapkę z radarami, a tu jakieś gównoubezpieczenia, oc, wstąp na kawusię na orlen, nawet promocja na eseta. Co do #!$%@?. Jak będę chciał gazetkę z promocjami, to sobie ściągnę Qpony. Jeszcze od jakiegoś czasu te #!$%@? reklamy głosowe, jedziesz sobie spokojnie w ciszy i nagle na 4000% głośności WSTĄP DO MAKDOLANA NA CZIKIBANSIORA. #!$%@?, że nawet maka w pobliżu nie ma (°°

Apka na Android Auto to też chyba stażyści od Mevo klepali. Apka z założenia ma być prosta i mieć wszystko duże, żeby nie odrywać wzroku od drogi na zbyt długo, to Ci przyciski na potwierdzenie zagrożenia zrobili mniejsze niż opuszka palca i do tego jeszcze jak najdalej po prawej stronie zamiast po lewej bliżej kierowcy. Oni tego chyba nawet podczas jazdy nie testowali xD . Nie naciśniesz tego gówna z automatu patrząc kątem oka, bo nie trafisz w przycisk

#!$%@? to gówno. Ściągnąłem Waze i jest gigaelegancki. Ucz się Yanosik jak się GUI na Android Auto robi

#gownowpis #yanosik
  • 3
@Janusz_z_Galilei: Same fotoradary są elegancko. W Gdańsku jak jeździłem, to dostałem alerty odnośnie robót drogowych i na mapce widać było co chwilę jakieś autko z Waze (apka pokazuje inne osoby korzystające z Waze na mapie). W samej trasie byłem z nim dopiero jeden raz, więc ciężko mi się tu wypowiedzieć ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@ThaFog: apka pokazuje inne osoby korzystające z Waze - ale pokazuje tylko 20% osób. Dlaczego? Bo są miejsca (szczególnie duże miasta) gdzie użytkowników jest tak dużo, że zasłaniali mapę. Stąd Waze zdecydowało się ograniczyć ilość do 20% by podnieść przejrzystość aplikacji.
W ostatnim czasie mocno rozwinął się dział UX/UI i mocno zacieśniła się współpraca z Google i Apple by wspólnie opracowywać nowe, lepiej dopasowane okienka w Google Android Auto i Apple