Wpis z mikrobloga

Mireczki, mam pytanie co można zrobić w danej sytuacji:
- Producent daje 5 lat gwarancji na swój produkt
- Ponad miesiąc przed końcem gwarancji zgłaszam producentowi roszczenie gwarancyjne
- Producent prosi, żeby sprawę załatwiać przez sklep gdzie nabyłem produkt
- Sklep nie kwapi się żeby sprawę pociągnąć, mija kilka tygodni po których oferuje możliwość wezwania kuriera
- Jestem wtedy na urlopie, zgłoszenie w sklepie zostaje zamknięte bo nie wysłałem produktu
- Wracam z urlopu, pytam się WTF, robią nowe zgłoszenie
- Nowe zgłoszenie jest już po terminie gwarancji, biorą produkt kurierem, ale wysyłają mi odpowiedź, że producent nie przyjmuje po tym czasie produktu

Czyżby @morele_net (nie kupuję od tych parchów od tych 5 lat) wyruchało mnie bez masła? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#prawo #reklamacja
  • 4