Wpis z mikrobloga

  • 212
Ekskluziwy Sony, OCZEKIWANIA :
- wysoka jakość, nowe doswiadczenia, ciekawe pomysły, zdumiewająca grafika, nowe mechaniki, godziny zabawy, ból dupy klockarzy, wybuchy, wodotryski, fajerwerki..

Ekskluziwy Sony, RZECZYWISTOŚĆ :
- wciskaj kółko żeby przesunąć skałę (God of War) xD
- wciskaj kwadrat żeby przesunąć drzwi lub drewnianą belkę (Uncharted, Tomb raider) xD
- wciskaj kwadrat, trójkąt, kółko i krzyżyk żeby przeciąć bambusową ściankę (Ghost of tsushima) xD

I tak dalej i tak dalej. Godziny spędzone na bezproduktywnym oglądaniu oskryptowanych scen nad którymi nie mamy żadnej kontroli. I to jest to synkretyczne połączenie najlepszych cech kina akcji i gamingu którymi chcecie zawojować rynek? XD Czy ktoś może mi powiedzieć dlaczego gry ekskluzywne Sony są tak ogłupiające? Chodzi o wiek graczy, niskie IQ, czy może zaburzoną motorykę? (Jedna ręka zajęta konsumpcją popcornu, druga do onanizacji? XD)

Studiuje ten temat od kilku lat i nadal nie poznałem odpowiedzi. Sam mam PayStation 5 i czasami grając w ich ekskluziwy czuje jakby ktoś chciał zrobić ze mnie debila. Nie oszukujmy się, z takim cięciem kataną poradziłaby sobie tresowana małpa, nasi tutejsi moderatorzy a nawet dwulatek który potrafi sortować klocki o różnym przekroju geometrycznym do drewnianej skrzyneczki z otworami o różnym kształcie XD kwadrat, trójkącik, kółeczko xD kwadrat, trójkącik, kółeczko xD proste, nie? ciekawe co by się stało z mózgiem takiego soniarza, kiedy wziąłby do ręki pada microsoftu i musiał nauczyć się czterech liter alfabetu xD Styki przepalone jak ch*j xD

Nie, nie chce przez to powiedzieć że wszystkie gry Sony to produkcję dla ameb, bo na przykład Returnal jest kapitalny, ale niestety większość to takie denne samograje. ( ͡° ʖ̯ ͡°) Jako dowód i ciekawostkę przytoczę chociażby czasy trwania wszystkich cut scenek w kilku produkcjach Sony - Death Stranding - 12 godzin, Uncharted 4 - 7 godzin, God of War - 5 godzin. Soniarze kreują się na graczy, a są co najwyżej widzami. Dla mnie, boomera, który wychował się na Super Mario i Contrze, to patologia i rak zabijający w grach to co najlepsze - bezwarunkową kontrola nad postacią. Jak można siedzieć tyle czasu przed TV patrząc jak "komputer" gra za Ciebie? XDDDD

#ps5 #ps4 #gry #xbox #xboxseriesx #xboxseriess #konsole #pcmasterrace #gorzkiezale
daeun - Ekskluziwy Sony, OCZEKIWANIA : 
- wysoka jakość, nowe doswiadczenia, ciekawe ...

źródło: comment_1663309067zhqp7WoDpSu9OBvrtFgYAO.jpg

Pobierz
  • 69
  • 230
Ojej, kratos został uwięziony w świątyni i nie może wyjść. Tylko z Twoja pomocą może mu się to udać. Podejdź do skały i wcisnij "kwadrat", następnie energicznie wciskaj guzik aż do osiegniecia zamierzonego celu. UFFF, skala przesunięta. Kratos jest wolny. Dziękuję Ci graczu, bez Ciebie na pewno by się to nie udało xD
daeun - Ojej, kratos został uwięziony w świątyni i nie może wyjść. Tylko z Twoja pomo...

źródło: comment_1663309206XTpd3uRlSU0YQNUhwI3hIY.jpg

Pobierz
@daeun: hmm Najbardziej #!$%@? mechanika ostatniego czasu - „Trzymaj przycisk by cos siewydarzylo” - #!$%@? Overwatch? Trzymaj by otworzyc skrzynie, Halo infinite na pc? Trzymaj by sie wydarzylo byle gowno, Ubisoft? To samo…. Najbardziej szanuje SONY - bo w Forbidden West mozna w opcjach dla niepełnosprawnych wyłączyc trzymanie na rzecz kliknięcia tylko i tak trzeba przeczekac animacje…
@daeun: Bo te gry są robione dla uposledzonych graczy co przerasta granie w gry które wymagają sterowania padem jak np doom czy inne szybsze gry które wymagają precyzji w celowaniu. Zawsze w takich grach będziesz ciągnięty za rączke by jak najwięcej osób mogło je ukończyć i byli zadowoleni. Więc skoro gra mówi Ci non stop cele i co masz robić to trudno napisać potem coś złego na nią jak jesteś tak
@daeun Większość gier AAA cierpi na ten problem niezależnie od platformy. To po prostu kwestia tego, że chcą trafić do szerokiej widowni, a przez to trzymają się bezpiecznych i sprawdzonych rozwiązań. To samo jest w kinowych blockbusterach czy jakiś popowych hitach na lato. Jak ktoś chce zagrać, obejrzeć czy posłuchać czegoś ambitnego czy niecodziennego to powinien szukać wśród mniejszych, niezależnych twórców, których ogranicza jedynie ich kreatywność.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@daeun: Twoi nick świadczy o tym że to bait no więc odpisze :D

God of war to najlepsza gra w jaką grałem na PlayStation. Mimo że gry tam jest mniej niż w innych tytułach.za to jest super oprawa muzyczna, grafika, fajna fabuła, super wyglądają przeciwnicy.
Walka z nimi to przeważnie proste napieprdzanie do skutku lub zrzucenie na przeciwnika skały czy coś.
Za to mi wygląda to obłędnie. W indykach gameplay może
@Niebadzlosiem God of war, to gra typu KLOC. Ciężka, toporna, ociężała, bardzo liniowa i klaustrofobiczna. Postać nawet nie potrafi skakać, sunie tylko powoli do przodu niczym ciężki głaz, co kompletnie odbiera tej grze dynamiki. Większość gameplayu to rzucanie toporkiem "na czas" w jakieś chowające się totemy, aby odblokować daną ścieżkę. Walka z Nieznajomym to już kwintesencja tego o czym pisalem. Trwa ona około 20 minut, z czego połowa to pokaz slajdów. W
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@daeun: no grałem w to po Doom Eternal, faktycznie mechanika gry klockowata .. ale zajebiście wygląda jak przecina wroga Lewiatanem :P albo jak wali nim o ścianę czy podłoge. Zwykle bicie drętwe, e Ragnaroku chyba lepiej nie będzie zobaczymy za 2 miesiące.
No ale bosy są fajne i cutscenki. Jako gra gra ocenionym nisko jako gra film to top topów dla mnie :D