Wpis z mikrobloga

@pawelas87: No właśnie mam tę promocję z samsung members na miesiąc i jeszcze 15 zł tu trzebaby płacić? Kto to w ogóle kupuje jak tam nic w tym canal+ nie ma, a aplikacja taka żałosna że głowa mała xD.
@kthxb tak, niestety ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) ja mam za free w ramach abonamentu tv satelitarnej więc nie narzekam, bo i tak nie używam ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
wykupiony canal plus online i polsat premium ale na apce w tv nie widać kanałów z polsatu natomiast na kompie są, też tak macie?


@LongmanPL: a jak to powinno wyglądać? Kupiłem półtorej godziny temu pakiet na pół roku canal+ z eleven sports oraz polsat premium. Polsat premium powinien być widoczny ze strony canal plus?
Jak pierwotnie aktywowałem taki pakiet to bez pomocy konsultanta nie obywało się (który musiał przyspieszyć to ręcznie). Teraz każdy chce Robercika w tej chwili i wszystko im nie wyrabia. Nie pamiętam ale zapewne w regulaminie przewidują na aktywację sporo czasu (może 24h, nie wiem).
@LongmanPL: Ja i koledzy mamy chyba inny problem niż Ty. Mi LM działa z poziomu laptopa, ale w aplikacji TV w ogóle nigdzie nie ma opcji ani nawet wzmianki o Polsat Sport Premium, a jak chce przerzucić obraz z Macbooka na telewizor to się wyświetla komunikat o zabezpieczeniu, która nie pozwala stremować XD
To jest faktycznie inny problem. Ja nie mam ani na kompie, ani w telefonie, ani na TV. Tam już im wszystko siada "An error occurred while processing your request."
Taką informację otrzymałem: "Informuję, ze zgodnie z regulaminem, który został zaakceptowany podczas rejestracji, wszystkie opcje będą aktywne w ciągu 12 godzin. Oczywiście jest to maksymalny czas oczekiwania – proces zazwyczaj trwa krócej. Proszę o cierpliwość."