Wpis z mikrobloga

Rok temu leciałem Wizzairem na Santorini, wykupiłem siedzenia z dodatkowym miejscem na nogi (wyszło chyba razem 250zł w każdą stronę). Samolot został zamieniony i dostałem zwykłe miejsca (było tak w obie strony w sumie, ale na powrót udało się znaleźć takie miejsce i się przesiąść). Złożyłem reklamację do Wizzaira, po miesiącu dostałem fakturę korygującą na te -250zł ale kasy nie dostałem. Pisałem i reklamowałem potem wielokrotnie sytuację do Wizzaira ale jak grochem w ścianę. Złożyłem też wniosek do rzecznika pasażerów, ale odpisali że to nie w ich kompetencji bo to nie odszkodowanie za spóźniony lot.
Ma ktoś pomysł jak odzyskać kasę skutecznie?

#wizzair #latanie #podroze #prawo
  • 13
Zadzwoniłem na tę ich super premium infolinię po 5zł/min i w sumie nic się nie dowiedziałem - mają jeszcze raz sprawdzić w systemie. W międzyczasie złożyłem wniosek o arbitraż w Online Dispute Resolution KE. Zobaczymy czy pomoże.
Generalnie też zazwyczaj płacimy karta ale akurat rok temu był jakiś problem z płatnością i przeszedł tylko BLIK - taki zbieg okoliczności. Niestety na stronie Blika nie znalazłem informacji o chargeback.