Wpis z mikrobloga

@Jurix:
Pod względem finansowym, chyba się nie opłaca, jeśli nie jesteś dobrym sprzedawcą. Buduj od samego początku jeśli jesteś w stanie utrzymać wysoką reputację.
Uważam że zysk z tego to zasięg x jakość osób do których jesteś w stanie dotrzeć.
@zibizz1: Załóżmy że mam skille pozwalające mi na budowanie marki osobistej. Jakie jednak mogę mieć korzyści z jej rozwoju? Wątpię, że firma byłaby w stanie więcej w stanie zapłacić, bo kilku jej pracowników o mnie słyszało. Zwiększa to szansę że ktoś zaprosi mnie do jakiegoś ciekawego projektu jako eksperta, ale pierw takim trzeba być, stąd pytanie kiedy zacząć.
Druga sprawa to marka osobista do sprzedaży własnych szkoleń czy usług, jak to
@Jurix: Napisałem ci że korzyść z marki osobistej to zasięg, a jak wykorzystasz i spieniężysz zasięg to druga sprawa.
Budowanie marki osobistej to jak postawienie billboarda na swojej działce. Pytanie ile osób to zobaczy i co z tego wyniknie.

Piszesz że masz skille a niżej pytasz jak to robić
Wrzucasz co chwile ciekawy content na sociale np:
https://www.youtube.com/c/Elfocrash
https://www.youtube.com/c/HRejterzy
a potem sami ludzie będą Cie zapraszali na meetingi i konferencje

tu