Wpis z mikrobloga

@play_polska Chcę was serdecznie pozdrowić i podziękować za wasze usługi świadczone w Virgin Mobile. Dzięki waszej rażącej niekompetencji i ignorancji już tydzień nie jestem w stanie korzystać ze swojego numeru. Po przeniesieniu i aktywacji karty nie da się do mnie dodzwonić ani nie dochodzą do mnie SMSy, MMSy, kompletnie nic. Sprawa zgłoszona tego samego dnia na infolinii (tydzień temu) i mailowo 3-krotnie. Na żadną nie otrzymałem, chociażby potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. Kompletna olewka klienta. Hitem jest jeszcze to, że musiałem wydać 7 zł na dodzwonienie się do waszej zasranej infolinii.

Wczoraj wziąłem sprawy w swoje ręce i zadzwoniłem do nju i złożyłem dyspozycję przeniesienia. Koszt połączenia do infolinii innego operatora to potraficie rozliczyć z pakietu, ale własnej to już nie bo trzeba zarobić. Ha tfu na was i waszą obsługę klienta. Mam nadzieję, że odpływy ludzi od was przebiją Q1 2022. Nie pozdrawiam.

#virginmobile #play #gsm
  • 2