Wpis z mikrobloga

@Torgerd: @baltic-vodka: potwierdzam to co przedmówca, ja mam 18k nalotu, z włączona klimatyzacja jest +1l gazu spalanie, na benzynie zimą jest na początku trochę mdły ale się szybko rozkręca i wchodzi na gaz po 1-2km, od wiosny od razu startuje na gazie. Do wad to jest tu jeden mirek co mu głośno chodzi skrzynia biegów(6cio biegowa), część egzemplarzy jest wadliwa a renault olewa sprawę.
Jak bym miał na coś narzekać
@baltic-vodka: DSS3, polecam dodać się do grup na Facebook renault clio v i Dacia Sandero Polska i poczytać co tam się dzieje zależnie od tego jakim autem jesteś zainteresowany, renault dużo narzeka, dacie dużo chwali ale to pewnie też z tego powodu że dostaje się podobny produkt a różnica w cenie jest znaczna no i kupując dacie spodziewasz się TTTM a w renault raczej oczekujesz wyższego poziomu, którego jest brak w
@baltic-vodka: Szukałem kiedyś info odnośnie tego silnika po forach Dacia\Renault. Książka serwisowa podobno nie przewiduje interwałów kontroli luzów zaworowych, a nie ma tam hydrauliki. Pytanie, kiedy któryś z zaworów się wypali razem z gniazdem. Silnik póki co za świeży, żeby było o nim cokolwiek wiadomo więcej.
@baltic-vodka dynamika to cudów nie oczekuje, ale na każdym biegu jest jakiś moment - gdzieś w okolicach 3,5 tysiąca obrotów że dostaje konkretnego kopa. W każdym razie na pasach rozbiegowch nie ma problemu żeby zrównać się z prędkością na autostradzie.
@baltic-vodka: jazda testowa obowiązkowa. To co dla mnie jest przyzwoitą dynamiką, dla kogoś innego może być zamulaczem. Podobno kiedyś w katalogu akcesoriów były lepsze głośniki, więc jeśli byś się decydował to polecam o taką opcję dopytać, bo te standardowe to na prawdę kaszana.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@baltic-vodka: Niedawno jeździłem załadowanym Dusterem 1.0 LPG Prestige po autostradach i Bieszczadach. Dawał radę tylko czasami trzeba się namachać biegami, nieraz musiałem redukować do 2-3 biegu i deptać na maksa. Średnia z 800km wyszła 8.5 litra. Teraz jestem w Chorwacji, 600km na strzał autostradami i podobnie dał radę z kompletem pasażerów, bagażem pod sufit i klimą. W jeździe miejskiej na codzień spoko, tylko zimą najpierw trochę klekoczą te 3 cylindry i
Teraz jestem w Chorwacji, 600km na strzał autostradami i podobnie dał radę z kompletem pasażerów, bagażem pod sufit i klimą


@lunga: jaka prędkość przelotowa i jakie spalanie z tego fragmentu?

gdzieś w okolicach 3,5 tysiąca obrotów że dostaje konkretnego kopa


@kaspah: na pewno piszesz o 1.0 TCe? Bo ja nie wyczuwam żadnego przeskoku na 3,5kprm. Jak dla mnie to on się gwałtownie rozwija od 2kprm i później jest równomiernie. Poniżej
Teraz jestem w Chorwacji, 600km na strzał autostradami i podobnie dał radę z kompletem pasażerów, bagażem pod sufit i klimą

@lunga: jaka prędkość przelotowa i jakie spalanie z tego fragmentu?


@majk_emigrant: Też 8.5l komputer pokazał, a średnią prędkość 110km/h. Z czego na autostradach zwykle 130km/h na tempomacie zgodnie z ograniczeniami, jakieś 100km wolniej przez Węgry drogami lokalnymi i ze 100km na benzynie gdy brakło gazu. Jechałem w nocy w tygodniu