Wpis z mikrobloga

@nietopies: Ale sie wkurzylem na to gowno. Zamowilem ostatnio koszulke na dobrej promocji, ale nie moglem zaplacic tym pay po bo sms nie przychodzil, wiec zostawilem na jutro zeby tam zadzownic, potem zapomnialem, a zamowienie anulowali i juz rozmiarow nie ma. Klamra działala
@essos, nie odnotowaliśmy żadnych problemów po naszej stronie, SMSy transakcyjne wychodziły normalnie. Zawsze możesz zainstalować sobie naszą aplikację i potwierdzać transakcje jednym przyciskiem, bez konieczności wpisywania kodu SMS. Aplikacja jest dostępna już na Android, IOS, a za kilka dni również na Huawei. Wypróbuj :)
@essos: mam to samo, dwa miesiące temu wysłałam maila do BOKu PayPo i nie dostałam żadnej odpowiedzi. Próbowałam z innym mailem, ale ta sama śpiewka, więc najwidoczniej problem jest z numerem telefonu, a tego tak łatwo nie zmienię.
@PayPo witam, możecie mi pomóc? Bo w sklepie w którym chcę kupić jest rabat przy użyciu PayPo i mnie frustruje że wasz system nie działa.
@essos , @azetka wybaczcie brak kontaktu, choć widzimy, że może to ostatecznie wyjść na dobre ;) Skontaktujcie się, bardzo prosimy, z naszym konsultantem. Już przekazaliśmy informację o Waszym problemie i na pewno znajdziecie wsparcie.