Wpis z mikrobloga

Bandycki bank #santander zablokowal mi ponad 8k złotych i niewiadomo kiedy odblokują.

Zamawiałem wakacje na Rainbow, placilem karta, płatność obsługiwał dotpay. Teoretycznie płatność przeszla Ok, dostalem info ze zapłacone, jednak po powrocie na stronę Rainbow wyskoczył błąd, ze płatność nie zostala sfinalizowana. Po rozmowie z bankiem, pani konsultantka zasugerowała ze usługodawca musi potwierdzić lub odrzucić płatność. Dotpay powiedział ze u nich płatność została odrzucona - i również takiego maila dostałem- i kwestia odblokowania środków leży po stronie banku. Rainbow również stwierdził ze żadna płatność do nich nie doszła i muszę się kontaktować z bankiem. Bank umywa ręce i nie obchodzi ich ze to były środki na wakacje i mam zaplanowany urlop. Dobrze ze miałem jeszcze hajs na innym koncie, bo tak z wakacji byłaby lipa. Mogę sobie tylko wyobrazić, ze ktoś ciula cały rok pieniądze, ma ogarnięty tydzień urlopu, a bank blokuje mu cały hajs na bliżej nieokreślony czas. Reasumując - nie polecam tego banku. Obsługa klienta to kpina. Nikt nic nie wie, nikt do niczego się nie poczuwa i nikogo nie nic obchodzi #bankowosc #kartyplatnicze #banki #oszukujo
  • 19
@Volki: Prawdopodobnie dotpay chociaż to tez niewiadomo dlaczego. Teoretycznie wszystko było Ok ale gdy cofnelo na stronę Rainbow to wyskoczył błąd z „finalizacja płatności”
@Volki: Dzwonilem do dotpay i oni powiedzieli ze zgłaszają bankowi tylko zaakceptowane transakcje. Teoretycznie kasa jest ma moim koncie ale nie mogę korzystać z tych środków
@Klofta No to bez sensu jak tylko zaakceptowane transakcje. Skąd ma bank wiedzieć po jakim czasie dany operator płatności przyjmuje transakcje.

Pytanie czy bank może ot tak zwolnić blokadę przed upływem określonego czasu, bo ktoś się rozmyślił, niewiedząc, czy operator przyjął czy odrzucił transakcję
@Volki: Skoro nie zostało zaakceptowane od razu to powinni zdjąć blokadę z automatu. Jak płacisz karta to płatność w domyśle jest od razu a nie za kilka dni
@Volki: Jest w tym trochę racji jednakże usługodawca powinien wysyłać również informacje o niezaakceptowaniu płatności. U nich ta transakcja figuruje jako odrzucona. Powinni od razu dać znać do banku ze transakcja nie doszła do skutku i można zwolnić blokadę. Aktualnie jest procedura taka ze bank czeka na zaakceptowanie lub brak brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Środki zostaną odblokowane jak usługodawca się nie odezwie do jakiejś tam daty. Przecież to jest chore
Mogę sobie tylko wyobrazić, ze ktoś ciula cały rok pieniądze, ma ogarnięty tydzień urlopu


@Klofta: jak ktos ciula rok na wakacje to na nie niestety nie jezdzi, ale w takim kraju zyjemy