Wpis z mikrobloga

Siema, co sądzicie o tych ramach:
MOSSO 730GVL
ACCENT Furious Pro
Chciałbym przenieść osprzęt z Rometa Aspre 2 (jeżdżę nim od roku i mimo zmian czuję, że rozmiar za duży kupiłem w pośpiechu). Myślałem o ramie od Loca Bikes, ale mają takie terminy... a urlop mam teraz ( ͡° ʖ̯ ͡°) Więc co wybrać?

#rower #gravel

Jaką ramę do gravela?

  • Mosso 10.0% (1)
  • Accent 50.0% (5)
  • inna? 40.0% (4)

Oddanych głosów: 10

  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@cyborg: Niestety nie umiem polecić żadnej innej ale w ciągu jednego sezonu pękły mi w identyczny sposób (w tym samym miejscu) dwie ramy MTB od Accenta (drugi raz po wymianie, swoją drogą to reklamacja to też był dramat). Mimo tego, że były dość delikatnie używane. Po tych akcjach zmieniłem na Treka i od ponad 5 lat zero problemów a oram ten rower okrutnie.
Naczytałem się też wtedy (te parę lat
  • Odpowiedz
@cyborg: Ujeżdżam od 3 lat Accenta Peak Boost, a wcześniej chyba ze 12 Accenta El Nino i żadnych problemów do tej pory nie miałem. Aluminiowe ramy w zasadzie to chyba wszyscy producenci robią u azjatów, a tylko węglowe konstrukcje więc tym bym się jakoś specjalnie nie sugerował.
  • Odpowiedz
po tym co napisałeś, Accenta nie będę brał pod uwagę.


@cyborg: Trudny wybór. Mi pękł widelec alu od Mosso, oddali pieniądze bez problemu, ale niesmak pozostał i kupiłem widelec od Accenta.
  • Odpowiedz
@cyborg: @micelangeloB: @under4095: Widzę, że zdania ekspertów są podzielone ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Teraz z ciekawości odkopałem model tej ramy co miałem i widzę, ze to zupełnie inna półka cenowa - Accent Peak 27,5 wiec może faktycznie ciężko to odnieść do tej ramy OPa ¯\_(ツ)_/¯ I ten Trek ktorego finalnie kupilem (i nie zamieniłbym na nic) tez jest o kilka klas drozszy...
Co osoba to inne doświadczenie, ja się jednak uprzedziłem do tej marki.